Friday, October 22, 2032

[warningtm] :: Begoim ?? Nagoim ?? ::

 

 

   Your Advertisement                                                     

http://opi.yahoo.com/online?u=warningtm2000&m=g&t=5
 
 

http://img.20mobile.ir/images/564_learn.jpg

 

بگوییم / نگوییم

 

 

 

کلمات ، فقط ترجمه ندارند ، بار معنایی و روانشناختی هم دارند.

 



بگوييم : از اينكه وقت خود را در اختيار من گذاشتيد متشكرم.
نگوييم : ببخشيد كه مزاحمتان شدم.


 
بگوييم : در فرصت مناسب كنار شما خواهم بود.
نگوييم : گرفتارم.
 


بگوييم : راست مي گي؟ راستي؟
نگوييم : دروغ نگو.
 


بگوييم : خدا سلامتي بده.
نگوييم : خدا بد نده.
 


بگوييم : هديه براي شما.
نگوييم : قابل ندارد.
 


بگوييم: قشنگ نيست.
نگوييم : زشت است.
 


بگوييم: خوبم.
نگوييم: بد نيستم.
 


بگوييم : مناسب من نيست.
نگوييم : به درد من نمي خورد.
 


بگوييم : شاد باشيد.
نگوييم : خسته نباشيد.
 


بگوييم: دوست ندارم.
نگوييم: متنفرم.
 


بگوييم: آسان نيست.
نگوييم: دشوار است.
 


بگوييم : بفرماييد.
نگوييم : در خدمت هستم.
 


بگوييم : خيلي راحت نبود.

نگوييم : جانم به لبم رسيد.
 


بگوييم : مسئله را خودم حل مي كنم.

نگوييم : مسئله ربطي به تو ندارد.

 

براي دادن نظرات اينجا كليك كنيد

 

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm                         
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment