Friday, January 8, 2038

[warningtm] :: Injaro bebin hamash giyahie :: [ WOW ]

 

 

در هر كجاي ايران كه هستيد ابتدا محصول را تحويل بگيريد سپس هزينه رو پرداخت كنيد
 

 براي توضيحات بيشتر به پايين صفحه برويد
 

 

براي اطلاع بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد

09381446025

 

مجوز بهداشت : IRC:1228074608

 

 


 

 
 

http://up.iranblog.com/images/sk024h44jf23mgn1xda.gif

 

کرم ۴ کاره لارگو
  • نام محصول: كرم 4 كاره لارگو
  • تعداد: يك عدد كرم 4 كاره لارگو
  • قیمت: 28000 تومان
  • شماره محصول: 640
  • 6,629 views

 
 

کرم ۴ کاره لارگو با کارایی بزرگ کنندگی آلت تناسلی،افزایش قطر آلت،افزایش شدید میل جنسی و تاخیر در انزال از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات جنسی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.
توسط این کرم موضعی میتوان به نتایج زیر دست یافت :

افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردانه به میزان قابل توجه

افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی

تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی.

افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.

افزایش گردش خون در اندام تناسلی که بهبود وضعیت جنسی فرد را به همراه دارد.

افزایش قدرت اورگاسم یا اوج لذت جنسی.

سفید کردن رنگ آلت.

درمان انزال زودرس در طولانی مدت.

کرم لارگو


 

کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma می باشد. این کمپانی بیش از ۴۰ سال است که در زمینه رفع مشکلات جنسی فعالیت می کند. محصول مذکور به شدت در کشور های اروپایی پر طرفدار بوده و لذا ما مفتخریم برای اولین بار در ایران نسبت به توزیع این محصول مرغوب اقدام نمودیم

روش مصرف کرم لارگو : ابتدا آلت تناسلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آلت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی مالش دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را ۱ بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را تا ۸ هفته ادامه دهید.

سئوال : چگونه می توان از اصل بودن (Original) محصول خریداری شده مطمئن شد ؟

پاسخ : متاسفانه پس از گذشت مدت نه چندان طولانی از توزیع کرم لارگو در ایران و استقبال چشم گیر این محصول در میان مصرف کنندگان ، عده ای سود جو با توزیع نمونه تقلبی این محصول در میان مصرف کنندگان ، قصد آن دارند با سلامت و جان عده کثیری از مردم به تجارت پرداخته و از این طریق کسب درآمد نمایند!

کرم لارگو اصل آلمان را اینگونه شناسایی کنید :

داخل جداره کارتن لارگو علائم اورجینال حک شده
کرم لارگو اصل فقط با تیوپ فلزی عرضه میشود و دارای پلمپ آلومینیومی است
کرم لارگو اصل دارای تاریخ تولید و انقضای کاملا مشخص بر روی کارتن و تا جعبه میباشد

پرسش و پاسخ در ارتباط با Largo Cream :

سئوال : کرم لارگو پس از جذب توسط پوست ، چگونه عمل می کند ؟

 


 

پاسخ : کرم لارگو دارای موادی است که پس از جذب توسط پوست ، گردش خون را در ناحیه مورد استعمال به شدت افزایش می دهد. همانطور که می دانید عمده حجم آلت تناسلی مردانه توسط بافت اسفنجی شکل و خون پذیر کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) اشغال شده است. عملکرد کرم لارگو به نحوی است که با افزایش جریان خون در بافت یاد شده سبب تکثیر سلولی ، افزایش ظرفیت خون پذیری و توسعه بافت مذکور شده و در نهایت نتایجی را همچون افزایش سایز آلت تناسلی ، بهبود وضعیت شق پذیری و … را به همراه دارد.

سئوال : چه مدت زمان طول میکشد تا اثرات استفاده از کرم لارگو نمایان شود ؟

پاسخ : با توجه به گزارش های دریافتی از سوی افرادی که اقدام به مصرف این کرم نموده اند ، انتظار می رود که نتایج استعمال کرم لارگو از پایان هفته اول نمایان شود. لذا آنچه کمپانی سازنده توصیه کرده است ، استعمال کرم مذکور به مدت ۸ الی ۱۲ هفته میباشد.

سئوال : حجم هر تیوب از کرم لارگو چقدر است ؟

پاسخ : حجم هر تیوب از کرم لارگو معادل ۴۰ میلی لیتر میباشد. در صورت استفاده صحیح ، هر تیوب از کرم لارگو را میتوان به مدت ۴ هفته استفاده نمود.

سئوال : آیا استفاده از کرم لارگو دارای عوارض جانبی می باشد ؟

پاسخ : خیر. کرم لارگو سالیان طولانی است که در سر تا سر جهان ، به خصوص اروپا مورد استفاده قرار گرفته و هیچگونه عوارض جانبی برای آن گزارش نشده است. همچنین در طول توزیع این کرم در ایران ، هیچگونه گزارش منفی از سوی مشتریان به دست ما نرسیده است.

دوره مصرف این کرم بین ۴ تا ۸ هفته می باشد که در این دوره زمانی شما نیاز به مصرف ۲-۳ تیوپ خواهید داشت .

باخرید ۳ تیوپ همزمان از تخفیف ویژه ما برخوردار شوید


 
  • نام محصول: كرم 4 كاره لارگو
  • تعداد: يك عدد كرم 4 كاره لارگو
  • قیمت: 28000 تومان
  • شماره محصول: 640

................................................................

.

696wocruxt6ty4md13x.gif

 

قطره اسپانيش فلاي : افزايش ميل جنسي خانمها
 



100% پلمپ شده و داراي هولوگرام نقره اي براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن محصول
داراي تاييديه رسمي از وزارت بهداشت و درمان اتحاديه اروپا CE

*** هشدار : قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) اصلي و اورجينال را فقط با هولوگرام نقره اي كه نشان دهنده اصلي بودن محصول ميباشد ، خريداري نماييد . بديهي است ساير محصولات با اسامي مشابه كه فاقد هولوگرام نقره اي هستند ،100% از نوع تقلبي ومضر ميباشند .

قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) : قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) اسانسي است 100% طبيعي ، موثر ، بدون هيچگونه عوارضي و داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت و درمان اتحاديه اروپاCE ، مخصوص درمان افسردگي و افزايش بنيه و تمايل جنسي در بانوان .

قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) : قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) مایعی است که از سوسکهای ساکن اسپانیا استخراج میشود ، توسط اثر شیمیایی این مایع ، سوسکهای نر ، سوسکهای ماده را فریب داده و از آنها برای برقراری رابطه جنسی دعوت به عمل میآورند . این مایع هم اکنون درلابراتوارها و آزمايشگاههاي پیشرفته و در شرایط کاملاً استاندارد فرآوری وتغلیظ شده و برای استفاده به عنوان یک مکمل جنسی و ضد افسردگي آماده میشود . قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جنسی قوي در زنان شده ، احساس تمایل جهت برقراری رابطه جنسی را در زنان ایجاد کند و اوضاع روانی او را بهبود بخشیده و زوجه را جهت برقراری رابطه جنسی آماده سازد .

** تاریخچه اسپانیش فلای : اسپانیش فلای سوسکی با رنگ سبز براق است که لمس کردن آن باعث ایجاد تاول و آبله بر روی پوست میشود . این سوسکها در زبان لاتین Latin Cantharis یا Lytta نامیده شده و در مناطق جنوبی اروپا به ویژه اسپانیا زندگی میکنند . بدن این سوسکها غالباً 15 تا 22 میلیمتر طول و 5 تا 8 میلیمتر پهنا دارد . همچنین این سوسکها بوی بسیار قوی و مزه ای تند و زننده دارند . جسد خشک و فشرده شده این سوسکها سالها است که به عنوان محرک و دارو در علم پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد . همچنین در بسیاری موارد از آن به عنوان داروی محرک قوی و تقویت کننده قوای جنسی استفاده میشود . عصاره استخراج شده از این سوسکها به عنوان یک محرک جنسی قوی باعث تحریک جنسی در زنان شده و سبب ایجاد احساس خارش و تحریک در اندام تناسلی میشود . این احساس میتواند علاقه شدیدی برای برقراری رابطه جنسی و آمیزش در زنان ایجاد نماید .

خريد پستي خريد پستي


** شیوه مصرف قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) : تنها کافی است به صورت مخفیانه یا آشکار 15 قطره از این مایع را در نوشیدنی زوجه خود بچکانید و پس از مصرف ، شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید . اثرات کامل این مکمل 30 دقیقه پس از مصرف نمایان میشود . دقت نمایید که این مایع تنها باید توسط کسی نوشیده شود که قصد برقراری رابطه جنسی با او دارید . همچنین به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک جنسی در آقایان استفاده نکنید .


هر بطری از قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) محتوی 20 میلی لیتر از مایع مذکور میباشد .

*** دیگر نیاز نیست همسر خود را به همبستر شدن دعوت کنید ! خود او درخواست خواهد کرد !!!
** این قطره طبيعي هیچگونه آثار منفی در زوجین ندارد و میتوانید با خیال آسوده از آن بهره ببرید .

در يک مطالعه تجربي بيخبربا گروه شاهد براي بررسي اثر ضدافسردگي قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) مشخص گرديد که در مقايسه با دارونما ، قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) بطور معني داري افسردگي را کاهش داد ، که مشابه تاثير آمفتامين بود . محققين نتيجه گرفتند از آنجا که اثر ضدافسردگي قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) همانند آمفتامين به صورت حاد و با فاصله کم ظاهر شد ؛ احتمالاً اين تاثير ناشي از تغيير آزادسازي نورآمينهاي پيش سيناپسي (presynaptic) ميباشد .

*** قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) :
مخصوص خانمها بوده و داراي كاربردهاي زير ميباشد:

افزايش دهنده قوي ميل و تمايل جنسي در خانمها (ارمغان آورنده اورگاسم (انزال)عميقتر , شيرينتر , راحتتر براي خانمها)
افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیزشی کاهش فواصل بین هرنزدیكی و زمان دستیابی به کلایمکس .
تقویت قدرت اورگاسم وسهل تر نمودن دستیابی به اورگاسم پی درپي .
ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هرنزدیکی .
افزایش احتمال درمان سردي جنسي در زنان بوسیله تنظیم و تقویت کل سامانه تولید مثلی زنانه .
درمان افسردگي و تشويشهاي قبل ، هنگام وبعد از رابطه زناشويي در بانوان .
و ..... .
عكس محصول در بالا و يا سمت چپ وبسايت قابل مشاهده ميباشد .

**‌ قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) محصولي است :
بسيار قوي ، جديد و با فرمولاسيون پيشرفته .
داراي مجوزها و تائيديه هاي بسيار معتبر بين المللي .
كيفيت بسيار بالا و درعين حال قيمت بسيار پائين تر نسبت به ساير محصولات موجود در بازار .

*** 100% پلمپ شده و داراي هولوگرام نقره اي براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن محصول .

** ارسال محصول با پست پيشتاز (بيمه كامل محصول تا زمان رسيدن به دست گيرنده , بسته بندي مطمئن و كامل محصول) بصورت 48 ساعته به تمام نقاط ايران و 72 ساعته براي خارج از ايران و 100% رايگان براي شما (تمامي هزينه هاي ارسال به عهده كمپاني ميباشد)

** گروه همراهان به دلیل محافظت از حریم خصوصی مشتریان محترم ، کلیه بسته های ارسالی را در پوشش قرار داده و بر روی پوشش بیرونی هیچ توضیحی مبني برمحتویات بسته درج نخواهد کرد . لذا مشتریان گرامی قادر خواهند بود بنا بر میل شخصی خود ، اطرافیان را از محتويات داخل بسته مطلع سازند .

 

 


- قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) محصولي است كه هيچگونه عارضه اي نداشته و تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين محصول گزارش نشده است .

*** قيمت هر 1 عدد قطره خوراكي اسپانيش فلاي(Spanish Fly) فقط : 29000 تومان .
با خریدن هر 3 عدد از قطره خوراكي اسپانيش فلاي , 1 عدد قطره خوراكي اسپانيش فلاي رایگان برای شما ارسال خواهد شد . با این روش هم اثربخشی محصول افزایش ميیابد و هم محصول را با قیمت ارزانتری خریداری کرده اید

............
 

Nazmarket

ست کامل موکن ویزیت wizzit

ویزیت یک اختراع شگفت آور است که اخیرا انجام شده که مو های زائد شما را از ریشه می کند و برطرف می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند. ضمانت شده است !

ست کامل موکن ویزیت wizzit
موکن ویزیت

برطرف کننده سریع و بدون درد مو ها
با موچین های قدیمی و آینه مدتها طول می کشد تا شما مو های صورتتان را اصلاح کنید و همچنین انجام این کاردردناک است اما اکنون وسایلی وجود دارد که این کار را با سرعت و بدون اذیت انجام می دهد و به قدری این کار را به خوبی انجام می دهد که شما نیازی به آینه نخواهید داشت

موکن ویزیت

 

قيمت : 21500 تومان

خرید اینترنتیخرید اینترنتی

معرفی ویزیت:
ویزیت یک اختراع شگفت آور است که اخیرا انجام شده که مو های زائد شما را از ریشه می کند و برطرف می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند. ضمانت شده است !


 

قيمت : 21500 تومان

خرید اینترنتیخرید اینترنتی



این تکنولوژی بی نظیر مو ها ی زائد شما را مانند یک آهنربا جمع می کند بنابراین شما نیازی به آینه نخواهید داشت
ویزیت را روی محل مورد نظر بکشید بعد از آن مویی را در آن قسمت حس نخواهید کرد به همین دلیل است که ما اظهار می کنیم که ویزیت ۳۰ الی ۴۰ و حتی ۵۰ برابر سریع تر از موچین عمل می کند و نکته جالب این است که شما برای هفته ها نیازی نخواهید داشت که دوباره از آن استفاده کنید
فقط به این فکر کنید که چه مقدار از زمانی که باید صرف کنید و زحمت شما کم می شود

موچین ها روی مو های معمولی خوب عمل می کنند و می توانند حتی موهای عادی را بشکنند و بیخ آن را روی پوست باقی گذارند که شما نمی توانید آنها را بگیرید اما با ویزیت این بیخ های کوچک در یک چشم به هم زدن بر طرف می شوند.

 

قيمت : 21500 تومان

خرید اینترنتیخرید اینترنتی

ویزیت به طور خاص برای گرفتن مو ها طراحی شده است مهم نیست که این موها به چه طولی و ضخامتی باشند ویزیت با حرکت چرخشی و به طور بی درد ساقه و ریشه مو را از بین می برد
ویزیت برای بر طرف کردن مو های زائد در اطراف چانه لب بالایی ابروها یا مناطق دیگر صورت به بهترین شکل عمل می کند همچنین برای گردن زیر بازو ها پا دست و انگشتان دست و پا و بدون سعی زیاد مو های خط مایوی شما را برطرف می کند

چیز دیگری نمی تواند آسان تر و سریع تر از آن باشد

مو کن ویزیت + جعبه لوازم آرایشی « داخل جعبه ۱۳ عدد جنس »

ارسال سریع به سراسر ایران – پرداخت وجه پس از تحویل

قيمت : 21500 تومان

خرید اینترنتیخرید اینترنتی

Nazmarket


 

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm                         
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment