Monday, November 8, 2010

[WarningTM] :: Jadidtarin Narmafzarhayeh Rooz Pc Va Mob 2Shanbeh [21Tir] :: [ WOW ]

 

 

http://opi.yahoo.com/online?u=gojesabz_tm&m=g&t=0
http://opi.yahoo.com/online?u=gwarning_tm2&m=g&t=0

http://warningtm.org/ghaleb/learn.jpg

جدیدترین های اینترنت

 

????? ????

 

نرم افزار قدرتمند و حرفه ای چهره نگاری FBI Faces 4

??? ????? ??????? ? ???? ?? ???? ????? FBI Faces 4
 
میتوان به جرات این موضوع را بیان کرد که امروزه نرم افزارها جایگزین روش های سنتی و قدیمی شده اند در واقع برای رفع هرگونه نیازی یک نرم افزار ساخته شده که خیلی دقیق تر و بهتر می تواند نیازهای روزمره افراد را برطرف سازد. به عنوان مثال در چندین سال پیش برای شناسایی مجرمان از یک طراح برای کشیدن چهره فرد مورد نظر استفاده می کردند ولی امروزه شاهد هستیم که در ادارات پلیس با استفاده از یک نرم افزار چهره نگاری به راحتی میتوان چهره ی فرد مجرم را بدست آورد. نرم افزاری را که امروز در سایت پاتوق یو برایتان آماده کرده ایم در همین زمینه است. نرم افزار FBI Faces به شما در چهره نگاری صورت افراد کمک بسیار زیادی می کند. شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید چهره ی افراد را در رایانه ی شخصی خود طراحی کنید و سپس با استفاده از پرینتر اقدام به چاپ آن نمایید. در این نرم افزار تمام ابزارها و لوازم طراحی چهره مانند صورت ، ابرو ، مو ، گوش ، دهان ، بینی و سایر اجزای صورت قرار گرفته که با کنار هم قرار دادن این اجرا به آسانی می توانید چهره ی فرد مورد نظرتان را بکشید. همچنین در این نرم افزار راهنمای کامل استفاده از آن قرار گرفته که با کمک آن می توانید با تمام ابزارها و منوهایی که در نرم افزار موجود است آشنا شوید. علاوه بر این شایعات متعددی در مورد اینکه از این نرم افزار سازمانهایی همچون اف بی آی برای چهره نگاری مجرمان استفاده می کنند موجود است که البته صحت این موضوع از جانب هیچ کدام از ارگانهای دولتی تایید نشده اما تنها چیزی که چنین شایعاتی را در مورد این نرم افزار ساخته، قطعآ قدرت بسیار بالای آن در طراحی صورت و چهره نگاری است.



دانلود بازی هيتمن برای کامیپوتر Hitman 4 Blood Money

?????? ?????? ???? ???????? ?????  Hitman 4 Blood Money
 
اخرين ورژن بازي اکشن هيت من به شکل فوق فشرده فقط 240 مگابايت!  
یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.هیتمن توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم. 

 



دانلود ارگ حرفه ای برای کامپیوتر Korg Legacy Collection Digital Edition

?????? ??? ???? ?? ????  ???????? Korg Legacy Collection Digital Edition
 
Korg Legacy Collection Digital Edition نام نرم افزاری است که در واقع به بالاترین سطح شبیه سازی دستگاه های صوتی دیجیتالی دست یافته و با محیط کاملا حرفه ای که تولید کنندگان با الهام از محیط بیرونی شبیه سازی نموده اند کار بسیاری از سازندگان موسیقی را بسیار آسان نموده است . این استودیو مجازی با همکاری ایستگاه مطالعات  پیشرفته و برداری اصوات به ضمیمه اتصال مستقیم به دستگاه های  خروجی مانند ارگ های دیجیتالی و دستگاه های میکسر های صوتی و آمپلی فایر ها سازندگان را هرچه بیشتر به دنیای پیشرفته صوتی نزدیک نموده است و با امکانات بسیار ساده ، محیطی حرفه ای را برای آن ها فراهم نموده است . این نرم افزار به سادگی با دستگاه های کارت صوتی مختلف همگام می گردد و می توان لایه های صوتی ورودی و خروجی را  برای ویرایش و ایفای تغییرات توسط این برنامه آماده نمود . از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه می توان بهره مندی از پلاگین های صوتی و افکت های جذاب ، هم خوانی کامل با المان های صوتی ، تنظیم دستی Rate اصوات و ... می توان نام برد .

اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب ساعت زیر دریا Coral Clock 3D Screensaver v1.0.0.7

?????? ???? ????? ???? ? ???? ???? ??? ????  Coral Clock 3D Screensaver v1.0.0.7
 
همانطور که مي دانيد اسکرين سيور  يکي از برنامه هاي ويندوز براي حالت استراحت سيستم و کاهش مصرف برق و ... مي باشد. معمولا در خود ويندوز چند اسکرين سيور قرار داده شده تا افراد بتوانند از آنها استفاده کنند اما اين اسکرين سيورها دارای محیطی بسيار ساده و زننده هستند که اين عامل سبب شده تا افرادي که به زيبايي ويندوز خود مي انديشند هميشه به دنبال اسکرين سيورهاي زيباتري باشند. از همين رو امروز در پاتوق یو  اسکرين سيور بسيار زيبا و قشنگي را برايتان آماده کرده که مطمئنآ باعث زيبايي و جذابيت هرچه بيشتر محيط ویندوز شما خواهد شد. نام اين اسکرين سيور Coral Clock 3D است که یک فضای مجازی از زیر دریا را به شما نشان می دهد که ساعتی بزرگ و شکسته در وسط آبها قرار دارد که البته عقرب های این ساعت همچنان کار می کنند و می توانید توسط آن از زمان نیز اطلاع یابید. همچنین ماهی های زبا و متنوعی در حال شنا کردن هستند که هر لحظه از جلوی مانیتور شما عبور می کنند. البته شما نیز میتوانید در تنظیمات این اسکرین سیور سرعت حرکت ماهی ها و سایر تنظیمات آن را به دلخواه تغییر دهید.
 

آرامش روانی و صدا درمانی با Natura Sound Therapy 3.0

?????? ???? ??? ????? ?? ??? ????? - Natura Sound Therapy 3.0
 
Natura Sound Therapy 3.0 مجموعه ایست از صداهای دریا و اقیانوس ها وصدای تلاطم جویبارهاصدای طوفانها وصدای شبانگاهی جنگل ها و بیشه زارها ....
هر صدا داری ولوم جداگانه ایست تا بشما امکان مخلوط کردن (میکس ) صدا هارا با یکدیگر بدهد . این صدا ها بصورت دیجیتالی بوده و به صورت استریو ظبط شده اند و همچنین کوشش شده با اضافه کردن نمونه های زیاد صدا ، صداهای ایجادشده بصورت هر چه طبیعی تر باشد . این نرم افزار برای تمرکز و ریلکسینش و.... پیشنهاد شده و همچنین دارای عکس های متعددی از طبیعت میباشد . این نرم افزار ۱۰ عکس به عنوان پشت زمینه دارد وتغییر رنگ به عنوان پشت زمینه تا ۱۰ رنگ را نیز پشتیبانی میکند.

آنتی ویروس جدید و رایگان Free AntiVirus 2.1

???? ?????  ???? ? ?????? Free AntiVirus 2.1
 
روزانه چند صد نوع فایل مخرب با نام های مختلف ساخته می شوند که ظرف چند روز از راه های مختلف در تمام جهان انتشار می یابند. تنها راه مقابله با این ویروسها و یا به طور کلی فایلهای مخرب استفاده از ضد ویروس ها یا نرم افزارهای امنیتی است. از همین رو امروز در سایت پاتوق یو  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که از رایانه شما در مقابل نفوذ عوامل مخرب محافظت می کند. نرم افزار Free AntiVirus  یک آنتی ویروس جدید و کاملآ رایگان بوده که مخصوص رایانه های خانگی طراحی شده است. شاید شما اولین بار است که نام این آنتی ویروس را می شنوید زیرا در حال حاضر اکثر کاربران رایانه های خانگی از نرم افزارهای امنیتی نود32 ، کاسپراسکای و ... استفاده می کنند. اما همانطور که می دانید این آنتی ویروس ها پس از نصب سرعت سیستم را به شدت کاهش می دهند و نیز استفاده از آنها برای افرادی که زیاد با اینترنت سر و کار ندارند و تنها کارهای معمولی با رایانه خود انجام می دهند مناسب نیست. این آنتی ویروس جدید مخصوص رایانه های خانگی طراحی شده و پس از نصب باعث کاهش سرعت سیستم نمی گردد همچنین کاربر به آسانی می تواند با آن کار کند و در صورتی که با فایل مخربی مواجه شد به آسانی اقدام به حذف آن نماید. بعلاوه از این آنتی ویروس می تواند برای اسکن درایوها و یا فایلهای مشکوکی که در رایانه خود دارد استفاده کند تا از خاطر آلوده شدن رایانه خود در امان باشد. البته میتوان با آپدیت این آنتی ویروس قدرت دفاعی آنرا در بالاترین حد خود قرار داد تا در مقابله با نفوذ فایل های مخرب قوی تر عمل کند. همانطور که ذکر شد این آنتی ویروس کاملآ رایگان بوده و شما برای استفاده از آن نیاز به رجیستر و کرک ندارید.

مجله طراحی دکوراسیون و طراحی داخلی Style at Home Januray 2010

???? ????? ????????? ? ?????  ????? Style at Home Januray 2010
 
در این قسمت مجله طراحی داخلی و دکوراسیون را از سایت  در اختیار شما قرار می دهیم. این مجله در فرمت PDF بوده و شامل 116 صفحه می باشد. طراحان داخلی و دکوراسیون می توانند از ایده ها و طرح های جدید و نوین موجود در این مجله استفاده کرده و جهت جذابیت و زیبایی طرح هایشان بهره بگیرند. امیدواریم این مجله مود رضایت شما قرار بگیرد.
 

براش مخصوص رتوش تصاویر در فتوشاپ â€" Cosmetic Kit Brushes

  ???? ????? ???? ?????? ?? ?????? � Cosmetic Kit Brushes
 
تا به حال به این فکر کرده اید که در عکاسی ها چگونه عکس های شما را رتوش می کنند و تمام لک ها و مشکلات صورت را درست می کنند؟ روش های مختلفی برای رتوش عکس وجود دارد، که با نرم افزار های زیادی از جمله فتوشاپ می توان این کار را انجام داد. برای رتوش عکس در فتوشاپ تکنیک ها و روش های زیادی از جمله استفاده از فیلـــتــر های فتوشاپ وجود دارد که کار نسبتا مشکلی برای افراد تازه کار است. با استفاده از این براش ها می توانید به سادگی هر چه تمام تر تصاویر خود را رتوش کنید . امیدواریم از دانلود این ابزار فتوشاپ لذت ببرید.

دانلود تم جدید نوکیا سری 60 ورژن 5 5800 N97 5230

?????? ?? ???? ????? ??? 60 ???? 5 5800 N97 5230
 
مجموعه 4 تم جدید و فوق العاده زیبا که در سایت پاتوق یو  برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 تهیه شده است.این تم های دارای فرمت sis و سازگار با گوشی های زیر می باشند :
 
5800 XM, 5800 Navigation, 5230 XM, 5530 XM, N97, N97 Mini,X6

برای دانلود این مجموعه تم می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

دانلود رایگان نرم افزار اسلامی ریحانه النبی ۸۹

 
?????? ?????? ??? ????? ?????? ?????? ????? ??

 

 

 

امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت پاتوق یو  قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. نرم افزار ریحانه النبی۸۹ از توليدات سایت شیعه ها و با همکاری سایت گل لیلا می باشد که شما در این نرم افزار به موضوعاتی از قبیل:
  • - مقالات و مطالب پیرامون حضرت فاطمه زهرا
  • - مولودی
  • - سخنرانی
  • - کتابخانه
  • - و ...

دسترسی خواهید داشت. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

 

 
 

 

 

 

مجموعه آیکون های رنگارنگ شماره ۱ â€" ColorFul Vector Icon 1

 
?????? ????? ??? ??????? ????? ? �  ColorFul Vector Icon 1

 

 

مجموعه براش های ایکون های رنگارنگ | ۶,۳۲ مگابایت | JPEG Preview | فرمت Eps

 

مجموعه اول آیکون های رنگارنگ که شامل ۱۶ آیکون با فرمت Eps هستند ، این آیکون ها می توانید از آنها در موضوعات شخصی ، شرکت و یا دیگر عنوان ها استفاده کنید.با کمی ابتکار نیز می توانید طرح های جالب تری برای خود ایجاد کنید.

 

 

 

مجموعه جدید براش های رویایی

?????? ???? ???? ??? ??????
 
این مجموعه شامل چندین براش هست که به واسطه این براش ها می تونید تصویری را رویایی جلوه بدید.البته با کمی سلیقه و ابتکار طرح های جالب تری نیز بدست میارید.دانلود براش های رویایی در ادامه مطلب…

ابزاری برای تهیه backup از اطلاعات و همگام سازی با اطلاعات اصلی Super Flexible File Synchronizer 5.00

 
?????? ???? ???? backup ?? ??????? ? ????? ???? ?? ???????  ???? Super Flexible File Synchronizer 5.00

 

.

 Super Flexible File Synchronizer نام نرم افزاری قدرتمند برای همگام سازی فایل ها و پوشه ها با یکدیگر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با توجه به شرایط یاد شده و استفاده از چندین هارد تمامی پوشه ها را به صورت یکسان و در یک زمان به روز رسانی نمایند. این برنامه با استفاده از ابزارهای موجود توانایی همگام سازی را در کمترین زمان فراهم می کند ، بدین صورت که کاربر با ایجاد تغییرات در پوشه اصلی کار خود را به اتمام می رساند و سپس نرم افزار به صورت خودکار تغییرات را بر روی دیگر اعمال می نماید. از ویژگی های این نرم افزار نیز می توان به قابلیت کپی اطلاعات میان سیستم های یک شبکه ، پشتیبانی از پرتکل های FTP, SSL, SSH, WebDAV برای همگام سازی پوشه های محلی و پوشه های موجود در یک فضای اینترنتی ، کپی تنظیمات اعمال شده بر روی یک پوشه بر روی پوشه مقصد همانند اجازه دسترسی ها و یا به اشتراک گذاری فایل ها و ... اشاره نمود. این برنامه محصولی از شرکت Super Flexible Software Ltd می باشد.

 

برداشتن صورت اشخاص در تصاویر با Face Off Max 3.1.4.6

??????? ???? ????? ?? ?????? ?? Face Off  Max v3.0.9.6
 
دوست دارید صورت و سر اشخاص دیگر را بردارید و صورت خودتان را روی آن قرار دهید . برای اینکار نیاز به نرم افزاری مخصوصی دارید که سایت پاتوق تخصصی نرم افزار برای شما آن را قرار داده است . Face Off Max نام این نرم افزار است . با این نرم افزار می توانید به راحتی و به تشخیص خود نرم افزار صورت اشخاص دیگر را در عکس ها بردارید ، و صورت خودتان را قرار دهید . شاید جالب باشد صورت خود را روی بدن اشخاص معروف قرار دهید ! با این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر ممکن است .
قابلیت های کلیدی نرم افزار 
Face Off Max 3.1.4.6:
  • - راحتی در استفاده بدون دردسر
  • - دارای قاب های آماده طراحی شده توسط طراحان حرفه ای
  • - سازگاری با اکثر ویندوزها
  • - کیفیت بالا در قرار دادن صورت به جای صورت افراد دیگر
  • - شناسایی اتوماتیک صورت در عکس ها

- و...

پارتیشن بندی آسان با نسخه جدید نرم افزار EASEUS Partition Master v6.0.1 Professional

??????? ???? ???? ?? ???? ???? ??? ?????  EASEUS Partition Master v6.0.1 Professional
 
حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که  کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد

مجموعه والپیرهای جدید در سایز ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل برای موبایل

?????? ????????? ???? ?? ????  ???�??? ????? ???? ??????
 
مجموعه ای از ۲۰ عکس  بسیار زیبا و با کیفیت  را با موضوعات مختلف ، برای شما عزیزان آماده کرده ایم که این والپیپرها در سایز ۶۴۰×۳۶۰ می باشند که می توانید به عنوان عکس پس زمینه گوشی موبایل خود از آن ها استفاده کنید. این مجموعه را هم اکنون می توانید از پاتوق یو  دریافت کنید.

مجموعه ۱۰ تم زیبا مخصوص سونی اریکسون در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل

?????? ?? ?? ???? ????? ???? ??????? ?? ???? ???�??? ?????
 
این بار در سایت پاتوق یو  مجموعه ایی شامل ۱۰ تم فوق العاده زیبا مخصوص گوشی های سونی اریکسون با سایز ۳۲۰ ×240 پیکسل را برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

نرم افزار جاوا موبایل کدهای ایرانسل - آهنگ پيشواز , طرح تشويقي و ...

 

 

??? ????? ???? ??????  ????? ??????? - ???? ?????? , ??? ?????? ? ...

 

مرجع اکثر کد هاي ايرانسل مخصوص سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل , از آنحايي که سيستم ايرانسل داراي کد هاي زيادي ميباشد و از همين رو به خاطر داشتن تمامي کد هاي مخصوص ايرانسل کار بسيار سختي نيز هست کتاب مرجع کد هاي ايرانسل را که به صورت جاوا و در ابعاد 320×240 ميباشد را براي شما اماده کرده ام که اميدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گيرد.
در اين کتاب اکثر کد هاي مهم ايرانسل نظير کد هاي مديريت آهنگ هاي پيشواز , طرح هاي تشويقي , دريافت رمز حساب اينترنتي و ... براي شما دوستان جمع آوري شده است . هم اکنون این نرم افزار جاوا موبایل را به صورت رایگان از سایت در ادامه مطلب دریافت نمایید.

 

نرم افزار تبدیل عکس ها به آلبوم تصویری با PicturesToExe Deluxe 5.6

??? ????? ????? ??? ?? ?? ????? ?????? ?? PicturesToExe Deluxe  5.6
 
تبدیل عکس ها به فرمت های اجرایی توسط نرم افزار PicturesToExe به راحتی قابل انجام می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت WNSOFT می باشد که یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت این گونه ابزار برای کاربران می باشد و دارای سابقه ای چندین ساله در این زمینه است. کاربران به کمک این نرم افزار قادر خواهند بود تا به وسیله ابزار آسان و رابط گرافیکی زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی نمایند. همچنین می توان بر روی تصاویر افکت های متنوع حرکتی و یا متون دلخواه را با فونت های زیبا قرار داد.

دانلود نرم افزار جدید چت با تمامی مسنجرها Trillian Astra Pro 4.2 Build 20 Final

?????? ??? ????? ???? ?? ?? ????? ??????? Trillian  Astra Pro 4.2 Build 20 Final
 
شما با استفاده از نرم افزار Trillian می توانید بر مسنجر تمام سایتهایی که در آنها عضو هستید مدیریت کنید. در واقع می توان این نرم افزار را یک مسنجر خیلی بزرگ دانست که تمام مسنجرهای کوچک را در خود جای داده است. در این نرم افزار مسنجرهای Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, ICQ, AIM, IRC, Skype, MySpaceIM, GoogleTalk و چند مسنجر دیگر قرار گرفته است. شما فقط کافیست در این نرم افزار مسنجر و یا مسنجرهای مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس با وارد کردن نام و نام کاربری خود آنلاین شوید و به گفتگو با دوستان خود بپردازید. این نرم افزار تمامی امکانات مسنجر اصلی را که در سایت آن عضو هستید را در اختیارتان قرار می دهد مثلا در هنگام چت می توانید از تمام شکلکها استفاده کنید و حتی شکلکهای  بیشتری را هم در اختیارتان داشته باشید که اگر طرف مقابل هم از این مسنجر استفاده کند قادر به دیدن این شکلکهای جدید خواهد بود در غیر اینصورت فقط شکلک های اصلی مسنجر خود را می بیند و یا از امکانات کنفرانس و استفاده از وب کم و ... نیز می توانید استفاده کنید. علاوه بر این در این نرم افزار امکانات بسیار زیاد دیگری قرار دارد که مطمئنآ در صورت کار با آن متوجه آنها خواهید شد.

دانلود نرم افزار اجرای فرمت فلش در گوشی های نوکیا Adobe Flash Lite 3.01

?????? ??? ????? ????? ???? ??? ?? ???? ??? ????? Adobe  Flash Lite 3.01
 
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید فایل های فلش را در گوشی خود داشته باشید و آن را اجرا نمائید، اما امکان اجرای این فرمت در گوشی شما محیا نباشد. در این قسمت از سایت برنامه موبایل Adobe Flash Lite 3.01 را به شما پیشنهاد می کنیم. به کمک این برنامه که برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ طراحی شده است قادر خواهید بود تا فایل های فلش را در گوشی موبایل خود اجرا کنید.

دانلود مجموعه بهینه سازی کامل رایانه با Uniblue PowerSuite 2010 2.1.8.2

?????? ?????? ????? ???? ???? ?????? ?? Uniblue PowerSuite  2010 2.1.8.2
 
نرم افزار جامع و کاملی که در اختیار شما کاربران عزیزقرار داده ایم  مجموعه ای از ۳ نرم افزار RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser می باشد. تمامی ویژگی ها و خصوصیات این ۳ نرم افزار به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است.اگرچه محصولات "فایروال" و "ضد ویروس″ مهم هستند، اما برای محافظت کامپیوتر از فایلهای جاسوسی  ناخوانده و همچنین بالابردن سرعت عمل کامپیوتر کافی نیستند. Power Suite به همین منظور ایجاد شده است. تا در کنار فایروال و ضد ویروس، از کامپیوتر به خوبی پشتیبانی کند.با یکجا داشتن امکانات RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser ، کاربران در منازل و همچنین در محل کسب و کار به ابزارهای پیشرفته ی نامحدودی دسترسی خواهند داشت و عملکرد فوق العاده، پایداری کامپیوتر و امنیت تضمین شده حاصل استفاده از این ابزارها خواهند بود.

دانلود موسیقی گیتار کلاسیک لایت - Aelx Fox Mp3 just

?????? ?????? ????? ?????? ???? - Aelx Fox Mp3  just

ما امروز برای شما دوستان عزیز یک آهنگ زیبا با گیتار توسط گیتاریست معروف به نام  Aelx Fox  انتخاب کرده ایم . این آهنگ با نام just می باشد . این آهنگ یکی از آهنگ های معروف او است . شما دوستان عزیز میتوانید با دانلود این آهنگ لایت گیتار از سایت  لذت لازم را ببرید.

????? ????


Free VPN

 

قابل توجه کاربران تازه وارد(سورپرایز گروه): قرار شد به اعضای وارنینگ VPN مجانی بدیم - پسورد این وی پی ان هر روز عوض می شود(به غیر از جمعه) و شما عزیزان هر روز از همین جا (پایین ایمیل ها ) پسورد جدید را بگیرید

 

برای دریافت کانکشن بر رویه عکس زیر کلیک کنید

 

USER:

PASS: (new)

warningtm

 9002

 

تذکر :

قبل از اتصال وی پی ان , باید اینترنت وصل باشد

برای اتصال موفق از وی پی ان لطفا" فایر وال (FireWall) سیستم خود را غیر فعال کنید

 در غیر این صورت برای اتصال هیچ مشکلی پیش نمیاد و ارور نمی دهد.

http://up.iranblog.com/Files/612345d4e96b44fab362.gif

 براي دادن نظرات اينجا كليك كنيد

http://warningtm.org/ghaleb/cd_mail.jpg

__._,_.___
Recent Activity:
WarningTM                         
WarningTM
  WarningTM
   WarningTM
    WarningTM
     WarningTM
      WarningTM
       WarningTM
       WarningTM
      WarningTM
     WarningTM
    WarningTM
   WarningTM
  WarningTM
WarningTM
WarningTM
WarningTM
WarningTM
  WarningTM
   WarningTM
    WarningTM
     WarningTM
      WarningTM
       WarningTM
       WarningTM
      WarningTM
     WarningTM
    WarningTM
   WarningTM
  WarningTM
WarningTM
WarningTM
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment