Wednesday, November 24, 2010

[warningTM] :: EteLaiyeh MOHEM > Hatman Bekhoonid ::

 

متن زیر رو در 5 دقیقه بخونید به اندازه یک سال بازارگردی جنس آرزون ببینید.

 

 

 

جدیدترین و ارزشمندترین محصولات اینترنتی

 

تحویل 48 ساعته ( تمام نقاط ایران ) توسط پست پیشتاز

 

قیمت هر دی وی دی فقط 500 تومان

 

در زیر لیست بعضی از محصولات را مشاهده میکنید برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

نام و توضیحات محصول

تصویر محصول

 

 

بلوتوث انگشتی براي كامپيوتر

بدون نياز به نصب ... سازگار با تمامي نسخه هاي ويندوز

براحتي موبايلتان را به كامپيوتر وصل كنيد

فوق العاده كم حجم و قابل جابه جا كردن

به آساني از طريق usb به كامپيوتر وصل مي شود

4900 تومان

 

 

فول البوم موسیقی ترکی

آرشيو كامل موسيقي تركيه در 53 DVD

مجموعه کامل آلبومهای ترکی در 53 دی وی دی (بيش از 210 گیگ) آماده  شده كه آرشیو كاملي از  آلبومهای خوانندگان ترک رو در بر داره. درصورتیکه بعدا آلبومی به این مجموعه اضافه بشه در ادامه دی وی دی ها لیست وبه سایت اضافه میشه.

26500 تومان

 

 

فول آرشیو موزیک ایرانی در 30 دی وی دی

مجموعه بي نظيري از فول آرشيو هاي خوانندگان محبوب شما بر روي 30 DVD

قيمت براي خريد پستي 15000 تومان

مجموعه بی نظیر و فوق العاده کامل فول آرشیو که شامل تک آهنگها اجراهای زنده کنسرتها و ریمکسها میباشد

 .اين مجموعه شامل 30 دي وي دي مي باشد

15000 تومان

 

 

مجموعه 200 کارتون دوبله فارسی در 9 دی وی دی

به جای خرید یک مجموعه جا گیر از کارتونهای دلخواه خود با قیمت معادل 150 هزار تومان فقط 4500 تومان پرداخت کنید و در قالب 9 دی وی دی این مجموعه را در اختیار بگیرید ! ( 90 درصد صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در فضا(
از نکات جالب توجه این مجموعه دارا بودن کارتون های جدیدی مانند سری سوم کارتون فوتبالیست ها با زیرنویس فارسی و عصر یخبندان 3 به صورت دوبله فارسی می باشد.
این کارتون ها با فرمت Divx بوده و بر روی کامپیوتر و همچنین دستگاه هایی که فرمت Divx را پشتیبانی میکنند قابل نمایش می باشد. فقط 8 کارتون از 200 کارتون دوبله فارسی نبوده که آنها هم دارای زیرنویس فارسی می باشند. این مجموعه شامل بهترین کارتون های سال 2009 و همچنین تعدادی از كارتون های مشهور و مطرح سالهاي پيشتر می باشد.

4500 تومان

 

 

سریال ویکتوریا Victoria

ویکتوریا، زنی است 50 ساله با شوهری موفق و سه فرزند (به نام های پائولو، سانتیاگو و ماریانا). همسرش (انریکو مندوزا) صاحب با نفوذترین شرکت حقوقی (دفتر وکالت) کشور است. تمام فرزندانش هنوز با خانواده زندگی می کنند و ویکتوریا تمام روزش را صرف باغبانی (که بزرگترین علاقه اوست) می کند و تلاش می کند یک خانم خانه دار کامل باشد. دختر بزرگش مقتدر و جاه طلب است و می خواهد مانند پدرش یک وکیل شود. سانتیگو عاشق موسیقی است و همیشه طرف ویکتوریا را می گیرد. ماریانا کوچکترین فرزند است و وسواس او برای کامل بودن باعث شده دچاربیماری بی اشتهایی و جوع (گرسنگی) شود.

9000 تومان

 

 

سریال خارجی کاپیتان سوباسا (فوتبالیستها)

کارتون جذاب و دوست داشتنی فوتبالیست ها را حتما به یاد دارید ، کارتونی که علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش در آمد و علاقمندان بیشماری به دست آورد.این مجموعه بر پایه زندگی نوجوان فوتبالیستی از کشور ژاپن به نام سوباسا اوزارا ساخته شده است .سری سوم  این مجموعه علاوه بر مختصری بر دو سری گذشته داستان رسیدن تیم سوباسا به جام جهانی است ، آری رویای سوباسا و دوستانش...

3000 تومان

 

سریال جذاب و دیدنی گمشدگام (lost)

گمشدگان LOST روایت مردمی است که از یک سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در میبرند و درست وسط جزیره ای دور افتاده در منطقه ای گرمسیر، تلاش برای رهایی از جزیره را آغاز می کنند. هر قسمت 42 دقیقه ای این سریال علاوه بر ماجرای اصلی با فلش بکهایی به زندگی شخصیتها همراه است و به تدریج مخاطب را با زندگی شخصیتهای اصلی داستان آشنا می کند. شخصیتهایی که تقریبا هر کدام از یک نژاد، یک طرز تفکر و یک فرهنگ متفاوت هستند. در این سریال نماینده ای از هر قاره وجود دارد. از آسیا، استرالیا، آمریکا، اروپا و آفریقا و حتی از قطب هم نماینده ای حضور دارد (خرس قطبی) و شاید یکی از مسائلی که باعث جذب بی سابقه مخاطب برای این سریال شده همین نکته است نکته ظریفی که باعث می شود تقریبا تمام بینندگان براحتی با شخصیتها همزادپنداری کنند. 

13500 تومان

 

 

 

 

سریال اکشن و فوق العاده 24

این سریال به سبک اکشن و ماجرایی است. نقش اول این داستان «جک باور» در اداره ی CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه ای خیالی از سازمان CIA مشغول به کار است(که البته شاخه ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد) و هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می دهد. هر قسمت (Episode) از سریال، یک ساعت از روز جک باور را نشان می دهد و در قسمت 24 روز جک باور به پایان می رسد. این سریال علاوه بر طرفداران اکشن و تیراندازی، به دلیل داشتن داستان پر هیجان، و نشان دادن زندگی شخصی شخصیت ها، به دوستداران سریال های درام و ماجرایی نیز توصیه می شود.

23500 تومان

 

 

 
   

سری کامل سریال  زنان سرسخت

این سریال داستان روابط چند خانم است که در همسایگی یکدیگر زندگی می کنند و روابط جالبی از قبیل عشق ، دوستی ، دشمنی، همدردی و رقابت بر سر عشق با یکدیگر دارند .
راز های زندگی این چند خانم که در همسایگی هم زندگی می کنند و هر کدام داستان زندگی خود را دنبال می کنند که در نهایت به نوعی با یکدیگر در رابطه است .
این سریال با سبک خانوادگی خود توانسته است بسیاری از خانواده های اروپایی را مخاطب خود کند.

16500 تومان

 

 

   

سریال

این سریال تلویزویونی یکی از محبوب ترین سریالهای آمریکا می باشد که در کل 6 فصل از آن ساخته شده است که سری شش آن دو بخش دارد.
داستان آن در مورد  چهار دختر جوان و نسبتا زیباست که در نیویورک مجرد و مستقل زندگی می کنند و در جستجوی راهی برای زندگی بهتر زنان در دهه 90 می باشند . هر قسمت آن دارای داستانی مجزا بوده و به یکی از مسایل زندگی و مجرد بودن زنان و دختران می پردازد ، رویاها و تفکرات و اعمال آنها ....

15500 تومان

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی آی آر-دی وی دی

WWW.IR-DVD.COM

__._,_.___
Recent Activity:
warningTM                         
warningTM
  warningTM
   warningTM
    warningTM
     warningTM
      warningTM
       warningTM
       warningTM
      warningTM
     warningTM
    warningTM
   warningTM
  warningTM
warningTM
warningTM
warningTM
warningTM
  warningTM
   warningTM
    warningTM
     warningTM
      warningTM
       warningTM
       warningTM
      warningTM
     warningTM
    warningTM
   warningTM
  warningTM
warningTM
warningTM
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment