Friday, November 12, 2032

[warningtm] :: Sangeghabre Honarmandan ::

 

 

                                                        

http://opi.yahoo.com/online?u=warningtm2000&m=g&t=5

 

 

http://img.20mobile.ir/images/310_kxnymbtgqw9hfttjspr.jpg

ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند ...
این ساعت هم اکنون در آرشیو موجود است و مانند اکثر سایتهای دیگر فقط یه تبلیغ نیست و محصول نیز موجود است ! نسل جدیدی از ساعتهای مچی شیک و زیبا


..:: برای مشاهده توضیحات و گالری تصاویر کلیک کنید ::..

قیمت فقط : 39.800 - 34.000 تومان

http://www.irupload.ir/images/f051gtaql69t2p0bfwaw.gif

 

 

سنگ قبر هنرمندان معروف ایرانی

 

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست / هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود / صحنه پیوسته به جاست / خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 


  فروغ فرخزاد



من از نهایت شب حرف می‌زنم / من از نهایت تاریکی / و از نهایت شب حرف می‌زنم / اگر به خانه من آمدی برای من / ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه / که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم



فریدون مشیری



سفر تن را تا خاک تماشا کردی / سفر جان را از خاک به افلاک ببین / گر مرا می‌جویی / سبزه‌ها را دریاب با درختان بنشین



محمدعلی فردین



بر تربت پاکت بنشینم غمناک / کوهی ز هنر خفته بینم در خاک / از روح بزرگ هنریت فردین / شاید مددی به ما رسد از افلاک



بابک بیات



سکوت سرشار از ناگفته‌هاست



خسرو شکیبایی



در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد / عشق پیدا شد وآتش به همه عالم زد



حافظ



بر سر تربت ما چون گذری همتی خواه / که زیارتگه رندان جهان خواهد بود
 


سهراب سپهری



به سراغ من اگر می‌آیید / نرم وآهسته بیایید / مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من



احمد شاملو



...



حسن گل نراقی



مرا ببوس / که می‌روم به سوی سرنوشت

 

فرهاد مهراد


...
 


مهدی اخوان ثالث



...



حسین پناهی



خورشید جاودانه می‌درخشد بر مدار خویش / ماییم که پا جای پای خود می‌نهیم وغروب می‌کنیم هر پسین



میرزاده عشقی



خاکم به سر ز غصه به سر خاک اگر کنم / خاک وطن که رفت، چه خاکی به سر کنم / من آن نیم که به مرگ طبیعی شوم هلاک / وین کاسه خون به بستر راحت هدر کنم / معشوق «عشقی» ای وطن، ای عشق پاک ما / ای آنکه ذکر عشق تو شام و سحر کنم
 



صادق هدایت


 

براي دادن نظرات اينجا كليك كنيد

 

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm                         
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment