Friday, May 27, 2011

[warningtm] :: Download JadidTarin Haye Game + Soft + Mostanad + Mobile + ... Very Hot ::

 

 

 
 

 
 

دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

www.Downloadha.com

دانلود بازی Cargo The Quest For Gravity

Cargo The Quest For Gravity 2011 : اینروزها شاهد بازی های نوظهور و جدید با ایده های متفاوت هستیم.بازی هایی که از سبک کپی برداری از دیگران دست برداشته اند و سبک های متفاوت و جالبی را خلق میکنند. بازی گرانش یکی از آن دسته بازی هاست که داستانی جذاب و زیبا را درون تخیلات یک فرد به نمایش میگزارد و شما درون دنیایی بدون جاذبه تنها میگزارد..خدایان از زمینیان قهر کرده اند و نابودی زمین را خواسته اند و جاذبه را از زمین گرفته اند و کل دنیا را به نابودی کشانده اند.. این شمایید که باید دنبال بازی را دنبال کنید و خشم خدایان را خاموش کنید و دنیا را نجات دهید.. بازی دارای گرافیک عالی میباشد و دارای مسابقات زیبا و هیجان انگیز که مطمعنا خوشتان خواهد آمد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Cargo cover small دانلود بازی Cargo The Quest For Gravity

 



دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Angry Birds (مخصوص کامپیوتر)

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
هم اکنون سایت دانلودها نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی را که به صورت پرتابل می باشد را آماده دریافت نموده است. مدتی پیش نسخه ای از این بازی توسط سایر سایت ها منتشر شد که در اواسط بازی با مشکل مواجه میشد ، اما از آنجا که تیم دانلودها همیشه نسخه تست شده و سالم بازی ها را منتشر می کند هم اکنون این بازی فوق العاده محبوب را با حجمی نظیر ۳۷ مگابایت و به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) منتشر کرده است. این بازی در ویندوز های XP و سون تست شده است. امیدواریم از این بازی لذت کافی را ببرید.

 

angry دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Angry Birds (مخصوص کامپیوتر)

 



مجموعه بی نظیر ۱۰۰۰ بازی سرگرم کننده در سبک Arcade

همواره بازی های کم حجم و ساده ای در دنیا هر روز عرضه می شوند. ولی برخی از این بازی ها ، به بازی هایی خاطره انگیز و دلنشین برای تمامی سال های عمر شما تبدیل می شوند. امروز ، در این پست ، مجموعه ای بی نظیر به نام ۱۰۰۰بازی کامپیوتری آماده شده است که شامل بازی هایی ساده ولی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

1000 GAMES COLLECTION مجموعه بی نظیر 1000 بازی سرگرم کننده در سبک Arcade

 



آموزش پاورلیفتینگ با Chad Aichs – Truth About Strength Training

Chad Aichs در حال حاضر یکی از نیرومندترین وزنه برداران جهان و یکی از قویترین کسانی می باشد که تا به حال وجود داشته است. با وجود مصاحبه های زیادی که با این شخص صورت گرفته ، او نه تنها یکی از قویترین ها می باشد ، بلکه جزو معدود کسانی است که جواب هایی بسیار کامل و دقیق به تمامی سئوالات فنی که در این حوزه از او پرسیده می شود را ارائه می کند. در این مجموعه آموزشی شما معنای کامل کلمه "تمام و کمال" را درک خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه به این سطح از حرفه در حوزه وزنه برداری و پاورلیفتینگ برسید. حرکت هایی که در این ویدیو به شما آموزش داده می شود ، از قبیل Squat , Bench , Deadlift و … به صورت بسیار ساده و کاربردی می باشد. ولی در همین سادگی ، تمامی نکات ریز و دقیقی که باید رعایت شود ، به طور کامل اعمال می شود. شما از هم اکنون می توانید این آموزش بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Chad Aichs   Truth about strength training آموزش پاورلیفتینگ با Chad Aichs   Truth About Strength Training

 



دانلود به صورت پرمیوم از هات فایل با Hotfile premium link Generator v1.4

نرم افزار Hotfile premium link Generator v1.4 به شما کمک می‌کند تا فایلهای مورد نظرتان را از سایت‌ هات فایل با لینک مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار ساده است و در قسمت ‌Help در پوشه نرم افزار آموزش داده ایم.همچنین این نرم افزار پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می‌شود که شما می‌توانید با کپی کردن فایل‌های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل‌های مختلفی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.و به صورت پرمیوم از هات فایل با قابلیت Resume دانلود کنید.به زودی نرم افزار مربوط به Fileserve نیز در اختیار شما عزیزان در سایت دانلودها ، قرار خواهیم داد.

 

hotfile دانلود به صورت پرميوم از هات فايل با Hotfile premium link Generator v1.4

 



تم جدید و بسیار زیبای Beautiful Bird برای ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Beautiful Bird مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Beautiful Bird Theme تم جدید و بسیار زیبای Beautiful Bird برای ویندوز 7

 



مجموعه ۷ بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Old Grunge Textures

مجموعه ۷ بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Old Grunge Textures را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر با کیفیت بالا می توانید در سایر امور گرافیکی خود استفاده نمایید.

 

7 Old Grunge Textures مجموعه 7 بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Old Grunge Textures

 



کاملترین آموزش اساسی برای عکاسان با نام Digital Photographer

بسته ای بی نظیر برای عکاسان و طرفداران هنر عکاسی ! در این مجموعه بی نظیر که شامل ۶ دی وی دی آموزشی می باشد ، شما تمامی نیازهای اساسی خود را برای عکاسی حرفه ای و دقیق فراخواهید گرفت. آموزش هایی که در این مجموعه قرار دارند عبارتند از : Photoshop CS5 For Digital Photographers ، Lightroom 3 For Digital Photographers ، Perfect Exposure ، Perfect Composition for Digital Photographers ، HDR and Photoshop و Wacom Tablets and Photoshop CS5 . مجموعه آموزشی که در اختیار دارید ، شامل ۲۴ ساعت آموزش تمامی نرم افزارها و امکاناتی می باشد که در بالا نام برده شدند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Digital Photographer کاملترین آموزش اساسی برای عکاسان با نام Digital Photographer

 



دانلود مستند IMAX Hubble 2010

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

Imax Hubble 3D cover small دانلود مستند IMAX Hubble 2010 

 

نام مستند:  IMAX Hubble
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: BDRip
زیرنویس انگلیسی : دارد

خلاصه داستان : مستند Hubble 3D ساخته ای توسط کمپانی IMAX می باشد که روایتی ماجراجویانه از تلاش ۷ فضانورد در سرتاسر شاتل فضایی آتلانتیس می باشد . آن ها می خواهند تلسکوپ فضایی هابل را تعمیر نمایند و …

 



آموزش آمادگی جسمانی کامل با Insanity Asylum Workout

با مجموعه آموزشی THE ASYLUM شما تنها در ۳۰ روز ، می توانید قوی تر ، سریع تر و چالاک تر شوید ! ورزش با آموزش هایی که به شما در این ۳۰ روز داده می شود ، خود را به سطح بالاتری از آمادگی جسمانی می رسانید که بسیار قابل درک بوده و کارایی ورزشی شما را بیش از پیش افزایش می دهد. شما در این مجموعه آموزشی ، ۶ آموزش ورزشی را پیش رو خواهید داشت : ۱) سرعت و چالاکی ۲) پرش به سمت بالا ۳) کشش ۴) قدرت ۵) تمرینات روزانه جدید ۶) بازسازی داخلی بدن . همچنین مواردی به عنوان جایزه برای شما در نظر گرفته شده ، از قبیل تقویم عملیاتی ، آموزش استفاده از مواد مغذی و راهنمای کتبی ورزش های مختلف. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Insanity Asylum Workout آموزش آمادگی جسمانی کامل با Insanity Asylum Workout

 



مجموعه نرم افزارهای نرو با نام Nero Multimedia Suite Lite v 10.6.11300

سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia Suite 10 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.

 

Nero Multimedia Suite Lite v 10.6.11300 مجموعه نرم افزارهای نرو با نام Nero Multimedia Suite Lite v 10.6.11300

 



مجموعه ۶۰ تصویر زیبا با موضوعات مختلف

مجموعه تصاویر زیبا از موضوعات مختلف در دنیا را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۶۰ عکس با فرمت JPG و با رزولوشن ۶۰۰×900 می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

World In Photography مجموعه 60 تصویر زیبا با موضوعات مختلف

 



مرورگر سریع و قدرتمند Google Chrome 11.0.696.60 Final

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

google chorme مرورگر سريع و قدرتمند Google Chrome 11.0.696.60 Final

 



مجموعه ۶٠ والپپر جدید و زیبا برای ویندوز

مجموعه ۶٠ والپپر جدید و زیبا برای ویندوز را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۶٠ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Stylish ICONS مجموعه ٦٠ والپپر جديد و زيبا براي ويندوز

 



مجموعه ٣۵ والپپر با کیفیت و زیبا از حیوانات

مجموعه ٣۵ والپپر با کیفیت و زیبا از حیوانات را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ٣۵ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

animals مجموعه ٣٥ والپپر با كيفيت و زيبا از حيوانات

 



تست و بررسی کامل قطعات سخت افزار با NovaBench 3.0.3

NovaBench یک نرم افزار بسیار قدرتمند در ضمینه تست و بررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما می باشد. توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید مشخصات کامل قطعات، دمای اجزا و بسیاری از مشخصات دیگر را به صورت کامل مشاهده نمایید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده ببرید.

 

NovaBench تست و بررسی کامل قطعات سخت افزار با NovaBench 3.0.3

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام English Bridge ScreenSaver 1.0

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام English Bridge ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

English Bridge Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام English Bridge ScreenSaver 1.0

 



ویرایش حرفه ای در زمینه گرافیک با نام QuarkXPress v9

QuarkXPress v9 نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی گرافیکی ، با قابلیت ایجاد ارتباط حسی با کاربر و به کارگیری ذوق انسانی به منظور ایجاد یک طرح زیبا است. یکی از برترین نرم افزار های طراحی Document ها می باشد . به کمک این برنامه طراحان می توانند در طراحی های مختلف خود نسبت به گذشته نتایج مطلوبتری را بدست آورند. سرعت بالاتر در این نرم افزار و از سوی دیگر خروجی های دقیق تر نسبت به برنامه دیگر دارد. نوشتن, ویرایش , حروفچینی همراه با رنگ و نصاویر زیبا میدهد که میتوانید از آنها در مجلات, روزنامه ها , آزانش های تبلیغاتی , ناشران شرکتها , شرکتهای طراحی, فروشگاهها  و ناشران کتاب استفاده کنید.

 

QuarkXPress v9.0 ویرایش حرفه ای در زمینه گرافیک با نام QuarkXPress v9

 


کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic نسخه اردیبهشت ماه ۹۰ برای موبایل

نسخه جدید کتاب جادویی موبایل که امروز از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم ، کتابی با فرمت جاوا می باشد که شامل بخش های مختلفی همچون رویداد های اردیبهشت ماه ، اشعار ، دانستنی ها ، بیوگرافی بازیگران و بازیکنان فوتبال و… می باشد.هم چنین در این پست نسخه آندروید این کتاب نیز اضافه کرده ایم .امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید.

 

mobile book کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic نسخه ارديبهشت ماه ۹۰ برای موبایل

 



بازی اکشن و زیبای Thor Son of Asgard برای گوشی موبایل

این بار از سایت دانلودها ، بازی جدید Thor Son of Asgard را آماده دریافت نموده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×320 , ۳۲۰×۲۴۰ , ۱۷۶×۲۰۸ آماده دریافت می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Thor Son of Asgard بازي اكشن و زيباي Thor Son of Asgard براي گوشي موبايل

 



بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

امروز در سایت دانلود ها نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند . 

 

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

 



مجموعه ای از ۵ تم بسیار زیبا برای نوکیا Symbian^3

این بار در سایت دانلود ها مجموعه ای از ۵ تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . تمامی تم های این مجموعه در رزولوشن 640×360 بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند : N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد .

 

Symbian^3 360x640 Themes مجموعه ای از 5 تم بسیار زیبا برای نوکیا Symbian^3

 



بازی جدید، جذاب و فوق العاده زیبای Angry Birds برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Angry Birds را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Angry Birds بازی جدید، جذاب و فوق العاده زیبای Angry Birds برای موبایل

 



اندازه گیری ضربان قلب در گوشی های اندروید با Instant Heart Rate Pro v2.0.5

امروز در سایت دانلود ها نرم افزاری جالب را برای گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم . نام این برنامه Instant Heart Rate Pro v2.0.5 بوده که با کمک آن قادر خواهید ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید . برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید . لازم به ذکر است این برنامه موفق به کسب جایزه سلامت سال ۲۰۱۱ گردیده  است . 

 

Instant Heart Rate Pro v2.0.5 اندازه گیری ضربان قلب در گوشی های اندروید با Instant Heart Rate Pro v2.0.5

 



خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7

این بار در سایت دانلود ها نرم افزار مفیدی را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : ۵۸۰۰ ، N97 ، … و نوکیا سری ^3 مانند : N8 , C7 و … برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار DzBTSwitch v.1.7 بوده که با کمک آن قادر خواهید بود  تنها با فشار دادن نصفه کلید دوربین (مانند زمانی که بخوایم دوربین در حالت اتوفوکوس قرار بگیره) بلوتوث گوشی رو روشن و خاموش بکنید. این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

DzBTSwitch v.1.7 خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7

 



بازی جدید و بسیار زیبای Jewels 1.1.1 برای آندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Jewels را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Jewels android بازی جدید و بسیار زیبای Jewels 1.1.1 برای آندروید

 


 

برای دیدن مطالب بیشتر به صفحه اصلی سایت دانلودها مراجعه کنید

www.Downloadha.com

ساعت دو زمانه Quamer

اسپرت ترین ساعت سال 2011

فوق العاده شیک و با کلاس …

مخصوص مشکل پسندان و شیک پوشان!

با این ساعت دیگران را حیرت زده کنید!

برای اولین بار در ایران همراه با یک سال گارانتی تعویض

قیمت : 24500 تومان

این ساعت در بسته بندی فوق العاده شکیل با جعبه فلزی عرضه می شود

این ساعت در سایت های خارجی بالای 52 دلار عرضه شده است

ساعت دو زمانه Quamer یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند. این ساعت که به تازگی عرضه شده است هم یک ساعت دیجیتالی می باشد و هم یک ساعت عقربه ای! به صورتی که صفحه نمایش آن همیشه به صورت دیجیتالی نمایش داده می شود اما زمانی که شما دکمه ساعت را فشار دهید صفحه نمایش آن تغییر کرده و به شکل یک ساعت عقربه ای اسپرت تغییر شکل میدهد!
از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به دارا بودن تاریخ ، سال و نشان دهنده صبح و عصر اشاره کرد. این ساعت با کیفیت فوق العاده بالا برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه اینترنتی میهن استور عرضه می شود که دارای یک سال گارانتی تعویض نیز بوده ، مطمئنا از خرید این ساعت پشیمان نخواهید شد …

ساعت دو زمانه Quamer هم یک ساعت دیجیتالی بوده و هم یک ساعت عقربه ای اسپرت!

با فشار دادن دکمه ، صفحه نمایش ساعت که به صورت دیجیتالی بوده تغییر میکند و به شکل یک ساعت عقربه ای درمیاید!

قیمت : 24500 تومان

همه جذابيت شما به ساعت شماست …

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد …

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.

مشخصات ساعت مچی اسپرت Quamer:
- دارای دو نمایشگر (دیجیتالی و عقربه ای)
- صفحه شیشه‌ای (زیبایی و دوام بیشتر)
- نمایشگر ساعت، دقیقه، روز، ماه، صبح و عصر
- سطح کیفیت: درجه 1
- یکسال گارانتی تعویض
- بسته بندي: جعبه شیک و فلزی

قیمت : 24500 تومان

جدیدترین و زیباترین ساعت عرضه شده

با طراحی فوق العاده زیبا و مدرن

برای شما كه می خواهید به روز باشید

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختيار جذابيت …

يك مدل فوق العاده مناسب امروزي

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

مكمل زيبايي و جذابيت شما …

دیگران با دیدن این ساعت حیرت زده خواهند شد!

قیمت : 24500 تومان

 

تلفن پشتیبانی شرکت: 02415266160

ایمیل: Mihanstore@gmail.com

 

 
 
 


 



 

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm                         
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment