Wednesday, May 11, 2011

[warningtm] :: Majaleye Sargarmi { 22 OrdibeHesht } !!!

 

 



                                                                        
 
 http://opi.yahoo.com/online?u=warningtm2000&m=g&t=5


 




    
    

---------------------------------------------------

مجله ی سرگرمی

 

همه چیز در این عکس

 

شما در این تصویر کوه، دره، رودخانه، مه، دریاچه و... را می توانید مشاهده نمایید.

 

برای مشاهده عکس در سایز بزرگتر اینجا کلیک کنید

 

 

برادر ...

 

شخصی به نام پل یک دستگاه اتومبیل سواری به عنوان عیدی از برادرش دریافت کرده بود" شب عید هنگامی که پل از اداره اش بیرون امد متوجه پسر بچه شیطانی شد که دور و بر ماشین نو و براقش قدم میزند و ان راتحسین می کرد"پل نزدیک ماشین که رسید پسر پرسید:این ماشین مال شماست" اقا؟ پل سرش را به علامت تائید تکان داد و گفت: برادرم به عنوان عیدی به من داده است.پسر متعجب شد وگفت:منظورتان این است که برادرتان این ماشین را همین جوری "بدون اینکه دیناری بابت ان پرداخت کنید"به شما داده است؟ اخ جون " ای کاش...؟

البته پل کاملا واقف بود که پسر چه ارزویی می خواهد بکند" او می خواست ارزو کند که ای کاش او هم یک همچون برادری داشت" اما انچه که پسر گفت:سر تا پای وجود پل را به لرزه در اورد:ای کاش من هم یک همچو برادری بودم"

پل مات و مبهوت به پسر نگاه کرد و سپس با یک انگیزه انی گفت: دوست داری با هم تو ماشین یه گشتی بزنیم؟

"اوه بله دوست دارم"

تازه راه افتاده بودند که پسر به طرف پل برگشت و با چشمانی که از خوشحالی برق می زد گفت:"اقا می شه خواهش کنم که بری به طرف خونه ما؟"

پل لبخند زد. او خوب فهمید که پسر چه می خواهد بگوید: او می خواست به همسایگانش نشان دهد که توی چه ماشین بزرگ و شیکی به خانه برگشته است. اما پل باز هم در اشتباه بود... پسر گفت: بی زحمت اونجایی که دوتا پله داره نگهدارید.

پسر از پله ها بالا دوید" چیزی نگذشت که پل صدای برگشتن او را شنید. اما دیگر تند وتیز بر نمی گشت"او برادر کوچک فلج و زمین گیر خود را بر پشت حمل کرده بود. سپس او را روی پله پائینی نشاند و به طرف ماشین اشاره کرد: "اوناهاش جیمی"می بینی؟درست همون طوریه که طبقه بالا برات تعریف کردم "برادرش عیدی بهش داده و دیناری بابت ان پرداخت نکرده. یه روزی من هم یه همچو ماشینی به تو هدیه خواهم داد...

اونوقت می تونی برای خودت بگردی و چیزهای قشنگ ویترین مغازه های شب عید رو همان طوری که همیشه برات شرح میدم ببینی"

پل در حالی که اشکهای گوشه چشمش را پاک می کرد از ماشین پیاده شد و پسر بچه را در صندلی جلوئی ماشین نشاند" برادر بزرگتر با چشمانی براق و درخشان کنار او نشست و سه تائی رهسپار گردشی فراموش ناشدنی شدند. 

 

 

عکس هایی کم‌یاب از معشوقه هیتلر که ندیده اید!

 

اخیرا مجله‌ی لایف عکس‌هایی را از اوا براون، معشوقه‌ی هیتلر، منتشر کرد. با هم به بخشی از این عکس‌ها نگاهی می‌اندازیم.
 

 

 

اوا براون دومین دختر از یک خانواده‌ی کاتولیک باواریایی در سن ۱۷ سالگی مدل عکاسی در استودیوی مونیخ متعلق به هافمن (سمت چپ در تصویر بالا) شد که در واقع این استودیو عکاس رسمی رایش بود. اوا، به واسطه‌ی کارش با مردی مسن با «سیبیل خنده دار» که نامش هیتلر بود دیدار کرد.
تصویر بالا، هافمن، اوا براون و هیتلر را در اقامتگاه هیتلر در باواریا نشان می‌دهد.

 

 

این تصویر اوا براون متعلق به ۱۹۳۷ با عنوان «من مثل ال جانسن» است. او صورتش را به مانند خواننده و بازیگر آمریکایی، ال جانسن، در نقش «خواننده‌ی جاز» درآورده است.

 

 

عکس بالا هیتلر و مهمانانش را در جشن تولد ۵۴ سالگی در اقامت‌گاه باواریایی‌اش در تاریخ آوریل ۱۹۴۳ نشان می‌دهد. در سمت چپِ هیتلر، اوا براون دیده می‌شود، و پشت سرش نیز دوست نزدیکش هرتا اشنایدر قرار دارد.

 

 

اوا براون به همراه خواهر کوچک‌ترش، مارگارت براون، در اقامتگاه مورد علاقه‌ی هیتلر، «آشیانه‌ی عقاب» حضور دارند. مارگارت در ۱۹۴۴ با رهبر عالی اس‌اس، Hermann Fegelein، ازدواج کرد.

 

 

تصویری از هیتلر که اوا براون آن را بر روی دیوار اتاق نشیمنش نصب کرده بود.

 

 

در تصویر بالا اوا براون ۹ ساله (اولین ردیف از پایین، نفر چهارم از سمت راست) را به همراه هم‌کلاسی‌هایش در سال ۱۹۲۲ مشاهده می‌کنید.

 

 

اوا براون به همراه پدر و مادرش (در میانه‌ی عکس) و خواهرش (سمت چپ) و مارگارت (دوم از سمت راست) در ۱۹۴۰ دیده می‌شوند.

 

 

تصویر بالا متعلق به جشن سال نوی ۱۹۳۹ است. در این تصویر اوا به همراه هیتلر در کنار مارگارت، خواهر اوا براون، در میانه‌ی تصویر قرار دارند.

 

 

اوا براون را به همراه دوستانش در باواریا، آلمان، در ۱۹۳۵ می‌بینید.

 

 

اوا براون در اقامتگاه هیتلر در ۱۹۴۲
 
بهرحال زندگی هیتلر و اوا براون عاشقانه به پایان نرسید. در آوریل ۱۹۴۵ زمانیکه روس‌ها و آلمان‌ها برای به دست گرفتن کنترل برلین جنگ خیابانی را به شکل وحشیانه‌ای دنبال می‌کردند، کاملا روشن گردید که متفقین پیروز جنگ در اروپا خواهند بود. در جریان این جنگ، صدها هزار نفر از جمله زنان، کودکان و مردان غیرنظامی کشته شدند. چند روز بعد نیز زمانی‌که سقوط برلین برای هیتلر حتمی شده بود، اوا براون در سن ۳۳ سالگی و هیتلر در سن ۵۶ سالگی، در حالی که روز پیش رسما ازدواج کرده بودند، در پناهگاه زیرزمینی‌شان خودکشی کردند.


وقتی که هیلاری کلینتون 64ساله باعث وسوسه جنسی می شود!! + عکس

 

وقتی که هیلاری کلینتون 64ساله باعث وسوسه جنسی می شود!! + عکس

 

یک روزنامه یهودی که تصویر هیلاری کلینتون را از عکس منتسب به اتاق فرماندهی عملیات ترور بن لادن به دلیل 'جاذبه جنسی' حذف کرده بود، از وی عذرخواهی کرد.
مسئولان روزنامه یهودی "در زایتونگ" چاپ بروکلین به دلیل حذف تصویر هیلاری کلینتون از عکس جنجالی منتسب به اتاق فرماندهی عملیات علیه بن لادن از وی عذرخواهی کردند.
این روزنامه یهودی از چاپ هرگونه عکس زن در صفحات این روزنامه خودداری کرده و علت آن را جلوگیری از بوجود آمدن "وسوسه جنسی" در مخاطبان خود می دانند!!

 

 

 

 

5 روایت از زندگی و مرگ بن لادن ؛ ناگفتنی ها درباره اسامه

 

5 روایت از زندگی و مرگ بن لادن ؛ ناگفتنی ها درباره اسامه

 

یک تحلیلگر آمریکایی اخیرا در مقاله ای نوشت: بن لادن از شخصیتهای انگشت شمار در جهان بود که درباره وی داستانها و مسائل ریز و درشت بسیاری همچنان افشا نشده است.
"پیتر برگن" مدیر مرکز تحقیقاتی "نیو امریکا فاندیشن" در مقاله ای نوشت : درباره زندگی و مرگ بن لادن داستانهای زیادی وجود دارد که به اختصار به پنج مورد از آن اشاره می کنیم:
 
"سیا" سازنده بن لادن
برخی در اینجا معتقد به نظریه توطئه هستند و  تاکید دارند که عملیات 11 سپتامبر توسط جاسوسی رانده شده انجام شد که تصمیم گرفت علیه دوستان پیشین خود شورش کند. تا جایی که "مایکل مور" کارگردان معروف آمریکایی پس از حوادث 11 سپتامبر تاکید کرد: یک غول ترسناک به نام اسامه بن لادن ساختیم که در مدرسه تروریستی سیا آموزش دیده بود!

نفرت از آزادی آمریکایی
"جرج بوش" 9 روز پس از حملات 11 سپتامبر در برابر کنگره آمریکا اظهار داشت : آنها از آزادی ما نفرت دارند، آزادی ادیان، آزادی بیان، آزادی رای دادن و ..." . اما بن لادن هرگز یک بار هم درباره آزادی و یا اصول آمریکایی سخن نگفت. وی در سخنانش حتی به ایده جنگ صلیبی هم زیاد معتقد نشان نمی داد. سرکرده القاعده بیشتر درباره سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه صحبت می کرد. بن لادن در جایی البته به این اظهارات بوش پسر پاسخ داد و گفت : اگر صحبت شما درباره نفرت ما از آزادی آمریکایی درست است، پس چرا به سوئد حمله نکردیم!

بی ارتباط بودن ایدئولوژی اسلام با القاعده
بوش معتقد بود القاعده جریانی است که اسلام را تحریف کرده است. رئیس جمهوری وقت آمریکا پس از حملات 11 سپتامبر در نخستین اقدامات خود از یک مسجد در واشنگتن دیدار کرد. البته نیروهای القاعده یقین دارند که مبارزه آنها در راستای دفاع از اسلام است.

تاثیر بن لادن بر تفکرات الظواهری
می گویند "ایمن الظواهری" پزشک مصری و نفر دوم القاعده مغز متفکر این جریان است، اما نقطه عطف استراتژیک تاریخ القاعده این بود که بن لادن توانست برخی تفکرات الظواهری در این زمینه که باید ابتدا رژیم مصر سرنگون شود، تغییر داد. بر این اساس، بن لادن توانست الظواهری را به این مسئله قانع کند که از دشمن در دسترس صرف نظر کرده و مبارزه با دشمن واقعی (آمریکا)را نصب العین قرار دهد.

بی اثر بودن مرگ بن لادن در مبارزه با تروریسم
بسیاری از تحلیلگران معتقدند مرگ بن لادن هرگز حرکت تندروها را تضعیف نخواهد کرد. البته در این مسئله نمی توان شک کرد که بن لادن القاعده را شکل داد و بسیاری از نیروهای این گروه سوگند وفاداری به بن لادن خورده اند نه به القاعده! با نبود بن لادن القاعده رهبری پرنفوذ که می توانست میان جریانهای مختلف در خاورمیانه و شمال آفریقا هماهنگی ایجاد کند، از دست رفته است.

 

با خواندن این مطلب متوجه می شوید که چه مردانی جذاب هستند؟!

 

با خواندن این مطلب متوجه می شوید که چه مردانی جذاب هستند؟!

 

دانشمندان كشف كرده‌اند طول انگشتان دست مردان نسبت بالایی با محبوبیت آنها دارد. بر اساس تحقیق دانشمندان دانشگاه اسكاتلندی Stirling و پژوهشگرانی از شهر ژنو، نسبت طول انگشت حلقه با انگشت اشاره می‌تواند گویای جذابیت مردها باشد.محققان برای رسیدن به این نتیجه سه عامل را مورد بررسی قرار دادند: چهره‌ مردها، بوی بدن و جذابیت صدایشان. آنها برای انجام این تحقیق از ۴۹ مرد در سنین ۱۸ تا ۳۳ سال و برای ارزیابی این عوامل از چند دانشجوی دختر بین ۱۸تا ۳۴ سال استفاده كردند. دررابطه با اندازه گیری نسبت طول انگشت، آنها طول انگشت اشاره را بر طول انگشت حلقه تقسیم كردند. اگر طول آن دو انگشت برابر باشد، رقم حاصل شده یك است اما اگر طول انگشت حلقه بیشتر باشد رقم حاصل شده كوچك‌تر از یك خواهد بود.
در آزمایش دانشمندان، مردهایی كه عدد حاصل شده در مورد آنها كوچك‌تر از یك بود، از طرف خانم‌ها بیشتر به عنوان «جذاب» ارزیابی می‌شدند. این مردها معمولا چهره قرینه‌ای داشتند.

در این پژوهش ارتباط طول انگشت با جذابیت صدا یا بوی بدن فرد نیز مورد تحقیق قرار گرفت. به همین دلیل شركت‌كنندگان باید با صدای خود چند جمله ضبط كنند و برای بررسی بوی بدن، زیر بغل خود به مدت ۲۴ ساعت یك پنبه بگذارند اما دانشمندان در این زمینه هیچ‌گونه ارتباطی بین صدا یا بوی بدن فرد با طول انگشت كشف نكردند.
نسبت انگشت حلقه و انگشت اشاره همچنین نمایانگر آن است كه انسان‌ها در دوران جنینی از بدن مادر خود چه هورمون‌هایی دریافت كردند.
دانشمندان كشف كرده‌اند كه رشد انگشت حلقه وابسته به میزان تراكم هورمون تستسترون است.
این گروه علمی در نتایج خود داده‌هایی كشف كردند كه نشان می‌دهند هورمون‌های رحم مادر روی چهره جنین نیز تاثیر می‌گذارند.
در گذشته تحقیقاتی در مورد طول انگشت انسان منتشر شده بود. بر اساس یك پژوهش بریتانیایی كسانی كه در بازار بورس كار می‌كنند، اگر انگشت حلقه‌شان بلندتر از انگشت اشاره‌‌شان باشد، در معاملات خود بیشتر سود می‌برند.
بر اساس تحقیقی دیگر مردهایی كه دانشمند یا پژوهشگر هستند، معمولا انگشت اشاره بلندتری دارند. 

 


 

براي دادن نظرات اينجا كليك كنيد



 

http://up.iranblog.com/images/4ymybiv0npgnrbs6dvef.jpg





warningtm                            
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm                         
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment