Saturday, May 21, 2011

[warningtm] :: Download JadidTarin Va KhafanTarin Haye Internet! (PC + MOBILE ::

 

 

 
 

 
 

دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

www.Downloadha.com

با تجربه ای بیش از ۱۰سال در عرضه مجموعه های مختلف بازی محبوب و جذاب Arma ، هم اکنون نسخه جدید آن با نام Arma II : Reinforcements عرضه شده است ! این نسخه از بازی شما را به قلب واقعی ترین شبیه ساز جنگ های نظامی همراه با برترین تکنولوژی برتر در جزئیات بازی همراه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، استفاده از جرئیاتی می باشد که در دنیای واقعی ، در همان نقطه از کره زمین وجود دارند. به عنوان مثال تمامی کوه ها و راه هایی که در بازی دیده می شود ، در نقشه جهانی نیز به همان صورت و با همان ابعاد می باشند. در این بازی شما می توانید همراه با دوست خود به طور ۲نفره تمامی بازی را انجام دهید و بازی را به اتمام برسانید و یا در بخش مولتی پلیر آن با بیش از ۵۰ نفر دیگر به مبارزه بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

armaII cover small دانلود بازی Arma II : Reinforcements

 



استودیوی بازیسازی Valve را می توان جزو آن دسته از استودیوهایی قرار داد که همیشه بازی هایش را با حساب و کتاب خاصی می سازد. هر چند سال یکبار از این استودیو، بازی ای می بینیم که همه را شگفت زده می کند. حتی سری بازی های Left 4 Dead هم که به صورت تیمی قابل بازی بودند، به محبوبیت خوبی دست یافتند. اما همه، این استودیوی بازیسازی را با سری بازی های Half-Life می شناسند. سری بازی هایی که طرفداران بی شماری دارند و Valve همه آن ها را به نوعی سرکار گذاشته است. درست زمانی که همه انتظار داشتند نسخه سوم سری بازی های HL رونمایی شود، این استودیو نسخه دوم بازی Portal را معرفی کرد. البته Portal از آن بازی های خاصی بود که همه را شگفت زده کرد. بازی ای بسیار خلاقانه که بیشتر هنر بازیسازی Valve را نشان می داد. در E3 امسال Valve فقط ۲ Portal را معرفی کرد. بازی ای که به طور غیر منتظره ای مورد توجه همه اهالی صنعت بازی های کامپیوتری قرار گرفته است و خیلی ها دوست دارند بیشتر از این بازی بدانند. یکی از قسمت هایی که به Portal 2 اضافه شده، حالت Co-Op است. حتی Valve برای نمایش اضافه شدن Co-Op به بازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. البته امکان Co-Op چیزی بود که خیلی ها دوست داشتند آن را در این سری از بازی ها ببینند. اما Portal چیزی بود که ایجاد تغییرات در آن باید با دقت بسیاری صورت می گرفت. یک بازی منحصر به فرد با فضای کاملا جدید، ریسک بزرگی بود که Valve آن را قبول کرد و نتیجه بسیار خوبی هم از آن گرفت.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک جدید بازی ، برای رفع مشکل مرحله سوم، به پست افزوده شد|

 

portal2 cover small دانلود بازی Portal 2

 



همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  2.1.2 & 2.1.0 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 2.1.0 & 2.1.2 Fix

 



|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|
 

|انیمیشن به صورت دوبه فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|
 

kalle kadoo دانلود دوبله فارسی کله کدو   Megamind 2010
 

نام انیمیشن: Megamind – کله کدو

ژانر: انیمیشن، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی
 

مدیر دوبلاژ: حامد عزیزی

IMDB

خلاصه داستان: داستان این فیلم در مورد دو قهرمان است که نیروهای خارق‌العاده‌ای دارند و از فضا به زمین آمده‌اند. ابرذهن(Megamind)(ویل فرل) دارای ذهن قوی می‌باشد و فرد بسیار باهوشی است. که زمانی که به زمین فرستاده شد سر از زندان شهر متروسیتی درآورد و به یک خلاف‌کار تبدیل شد. قهرمان دیگر مترومن(Metroman)(برد پیت) است که دارای قدرت زیادی است و فرد محبوبی در شهر متروسیتی محسوب می‌شود. او مردم شهر را از دست خلافکاران نجات می‌دهد.

 



|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

japan tsunami how it happened دانلود مستند Japans Tsunami: How it Happened 2011
 

نام مستند:  Japan's Tsunami: How it Happened – سونامی ژاپن : چگونه اتفاق افتاد
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۸ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : دارد
خلاصه داستان : تمامی دنیا به حیرت درآمد ! در ۱۱مارس سال ۲۰۱۱ میلادی ، کشور ژاپن در طی یک سونامی بی سابقه رو به نابودی رفت و زیان های بسیار زیادی بر این کشور متحمل شد. در این مستند همراه با پروفسور علوم زمین شناسی Roger Bilham به بررسی این واقعه می پردازیم و …

 



Picture Dictionary نوعی از دیکشنری های زبان انگلیسی می باشد که لغات و اصطلاحات انگلیسی را به صورت تصویری شرح می دهند. همواره این کتاب ها تمامی لغات انگلیسی را شامل نمی شوند ولی کلمات رایج را همراه با تلفظ صوتی آن ها ارائه می نماید. دیکشنری های تصویری یکی از بهترین راه ها برای زبان آموزان می باشد تا کلمات انگلیسی را توسط حافظه تصویری خود به خاطر بسپارند و در استفاده از کلمات به کارخود تسریع ببخشند. امروزه در وبسایت دانلودها ، ۴ کتاب Picture Dictionary در یک مجموعه بی نظیر برای شما آماده شده است. این ۴ کتاب با نام های Oxford Picture Dictionary – second edition ، The New Oxford Picture Dictionary ، Heinle Picture Dictionary incl CD و Word by word incl CD می باشند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

Collection Picture dictionary مجموعه 4 دیکشنری تصویری معتبر دنیا با نام Collection Picture Dictionary

 



مجموعه آموزشی موجود در این پست ، شامل مجموعه ای از جالبترین جلوه های ویژه ای می باشد که امروزه در فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی ، مجلات و اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. در این مجموعه شما تمامی نکات مربوط به این افکت ها را از روشنایی تصاویر و قلم مو ها تا ساختار کلی تصاویر و جلوه های ویژه ۳بعدی به شما آموزش داده می شود. این مجموعه آموزشی به شما یاد می دهد تا از تمامی ویژگی های نرم افزار محبوب و دوست داشتنی فوتوشاپ به طور حرفه ای و کامل استفاده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

KelbyTraining   Photoshop CS5 Down and Dirty Tricks آموزش ویدویی مهارت های فوتوشاپ CS5 با KelbyTraining   Photoshop CS5 Down and Dirty Tricks

 



مجموعه فوق العاده زیبا و دیدنی ۲۵ والپیپر با کیفیت HD از طبیعت

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۲۵ والپیپر با کیفیت بالا و با موضوع طبیعت را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید.

 

25 Incredible Nature HD Wallpapers مجموعه فوق العاده زیبا و دیدنی 25 والپیپر با کیفیت HD از طبیعت

 



Foryoursoft Messenger Detect v3.78 نام نرم افزاری می باشد که مدیران شبکه با نصب بر روی سیستم های شبکه قادرند تا به محتوی گفتگوهای اینترنتی کاربران خود پی ببرند. این نرم افزار قادر است تا متن گفتگوهای اینترنتی در برنامه های MSN , AOL (AIM) chat, Yahoo, و ICQ را نمایش دهد. از ویژگی های این نرم افزار علاوه بر نمایش متون گفتگو می توان به قابلیت ذخیره سازی متن گفتگو ، اجرای خودکار برنامه در هنگام شروع کار سیستم عامل ویندوز ، بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه ، قابلیت جستجو در میان Log فایل های برنامه و چت های ذخیره شده و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت foryoursoft می باشد.

 

Foryoursoft Messenger Detect مسنجر همه كاره Foryoursoft Messenger Detect v3.78

 



Video Converter Platinum نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با ارائه ابزار و امکانات متعدد به کاربران این اختیار به آن ها می دهد تا به راحتی نیازهای خود را در زمینه تبدیل فرمت فایل های تصویری رفع نمایند. این نرم افزار از فرمت های متنوع و مختلفی برای تبدیل فرمت پشتیبانی می کند که در این میان می توان به MPG, MPEG, MPEG2, MP4, H.264, SWF, FLV, VOB, MOD, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV, etc, along with HD videos, like HD TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD AVI و … اشاره نمود. همان طور که مشاهده می کنید در این بین فرمت های تصویری مربوط به گوشی های تلفن همراه نیز دیده می شود. این نرم افزار محصولی از ۴Videosoft Studio می باشد که در زمینه نرم افزارهای مختلف برای سیستم های کامپیوتری فعالیت می کند.

 

4Videosoft AVI Video Converter تبدیل فایل های تصویری با 4Videosoft AVI Video Converter 3.3.22

 



تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از دانلودها دریافت کنید.
 

myTV تجربه تماشای رادیو و تلویزیون های فارسی از اینترنت با myTV 1.2

 



مجموعه ۶۰۰ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

600 fonts مجموعه 600 فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب انگلیسی

 



تم جذاب و بسیار دیدنی Surreal Territory مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Surreal Territory Theme تم جدید و بسیار زیبای Surreal Territory برای ویندوز 7

 



مجموعه ٣۵ والپپر شگفت انگیز از طبیعت را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۳۵ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

35 Delicious Best Nature مجموعه ٣٥ والپپر شگفت انگيز از طبيعت

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Raining On The Sea Coast ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Raining On The Sea Coast Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Raining On The Sea Coast

 



مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Dreamy Fantasies برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودها قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

Dreamy Fantasies brushes مجموعه 8 براش بسیار زیبا و کاربردی با نام Dreamy Fantasies برای فتوشاپ

 



ConvertXtoDVD نرم افزارفوق العاده پرقدرت تبدیل  ویدئویی است که با استفاده از آن می توانید تمام فایل های تصویری خود را به DVD تبدیل کرده و نکته جالب اینکه با استفاده از همین نرم افزار آن را رایت کنید . هنگام عمل تبدیل می توانید از فایل خود بک آپ بگیرید و بعد از رایت بر روی DVD بر روی هر مدلی از DVD Player مشاهده کنید . در نسخه جدید ConvertXtoDVD تقریبا اکثر فرمت ها و همینطور کدک ها پشتیبانی می شود نظیر : avi, mpg, mov, wmv, mkv, ogmو… . شما می توانید نسخه Full این نرم افزار بدون نیاز به کرک را از سایت دانلودها دانلود کرده و لذت ببرید .

 

VSO Software ConvertXtoDVD v4.0.12.327 تبدیل فایل های تصویری به DVD با VSO ConvertXtoDVD 4.1.15.358 (نسخه قابل حمل)

 



آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایلUpdate‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 23 فروردین ٩٠

 



با استفاده از Iobit Protected Folder می توانید بر روی فایل ها پوشه ها و تمام درایو های خود و حتی بر روی تمام نرم افزار های موجود در سیستم رمز عبور بگذارید. به طور کامل این برنامه تمام رمز عبور های سیستم و کلا امنیت تمام فایل های شما را تضمین میکند. این نرم افزار از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارها در ضمینه قفل گذاری می باشد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.

 

IObit Protected Folder قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با نرم افزار Iobit Protected Folder 1.0

 



وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Abstract Circles Backgrounds را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Circles Backgrounds وکتور بسیار زیبا و کاربردی با نام Abstract Circles Backgrounds

 



اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

opera11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.10 Final

 




این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Super Mario Brothers را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Super Mario Brothers بازی جذاب، بسیار زیبا و خاطره انگیز Super Mario Brothers 2.0 برای آندروید

 



این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید را برای گوشی های اندروید برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . نام این نرم افزار Adobe Reader 10 بوده که از محصولات شرکت معروف Adobe می باشد . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

AdobeReaderAndroid مشاهده فایل های PDF در گوشی های اندروید با Adobe Reader 10

 



این بار در دانلود ها یک نرم افزار پلیر قدرتمند ، برای گوشی های اندروید را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم . نام این نرم افزار RockPlayer Universal Full v1.7.1 بوده که یکی از بهترین ها در نوع خود می باشد . این نرم افزار از بسیاری از فرمت های ویدویی مانند : MKV ، AVI ، Rmvb ، Flv ، XVID ، و… و بسیاری از فرمت  های صوتی مانند : mp3 ، Ogg ، و… پشتیبانی می کند . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

RockPlayer Universal Full v1.7.1 پلیر قدرتمند RockPlayer Universal Full v1.7.1 برای اندروید

 



این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Angry Birds Rio را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Angry Birds Rio بازی جذاب و فوق العاده زیبای Angry Birds Rio 1.0 برای آندروید

 



تم بسیار زیبای LOVE برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن ۵ ، را در این پست از سایت بزرگ دانلودها برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

love theme تم جدید و بسیار زیبای LOVE برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5

 



کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "ملکوت" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت دانلودها منتشر شده است.

 

mobile book کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و خواندنی ملکوت برای موبایل

 



این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Rango را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ × 240 می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Rango بازی جدید، جذاب و بسیار زیبای Rango برای موبایل

 



Symbsoft SymbRecorder Pro نرم افزاری مفید و کاربردی برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ می باشد که توسط آن قادرید مکالمات تلفنی خود را با بهترین کیفیت و بدون هیچ گونه محدودیتی ذخیره نمایید. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.

 

Symbsoft SymbRecorder Pro ضبط نامحدود مکالمات تلفنی با Symbsoft SymbRecorder Pro 5.00

 



این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

 

20mobile 240 320 مجموعه 20 والپپر باکیفیت و زیبا در سایز 320x240 موبایل

 



برای دیدن مطالب بیشتر به صفحه اصلی سایت دانلودها مراجعه کنید

www.Downloadha.com

 

 
 


 



 

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm                         
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment