Monday, July 25, 2011

فرشته تاریکی

     
 



امکانات دستگاه:

قابلیت ایجاد و بازیابی بکاپ(پشتبان گیری)
.تغییر رمز ورود برنامه (برای شخصی کردن برنامه) .قابلیت اتصال سریع و آسان به سخت افزار .نمایش درصد آنتن و یا درصد باتری و... قابلیت ارسال پیام انبوه و تکی بدین شرح الف:پیام عادی ب:پیام حالت نام تجاری ج:پیام پویا (داینامیک) د:پیام جادویی
ه:پيام ميني ام ام اس و:پيام كارت ويزيت وهزاران قابلیت دیگر...

مجموعه ی حاضر کلکسیون بی نظیری از دفاع شخصی با استفاده از تکنیکهای مختلف ورزش های رزمی است که توسط نیروهای ویژه ی آمریکا،تفنگداران نیرویدریایی آمریکا و اساتید خبره ی ورزش های رزمی آموزش داده میشود.این مجموعه شامل 10ساعت آموزش روش های مختلف دفاع شخصی در موقعیت های متفاوت میباشد.آموزش ها بدینشرح است:
آموزش دفاع در برابر حملات خیابانی(
Street Attacks)آموزش دفاع در برابر سلاح سرد در حملات خیابانیآموزش دفاع شخصی با استفاده از تکنیک های جودو و فنون پرتابیآموزش مبارزات تن به تن توسط تفنگداران نیروی دریایی آمریکاآموزش دفاع شخصی در برابر بیش از یک نفر


 

در این پکج فوتوشاپ را به زبانی ساده به شما آموزش میدهد بطوری که بدون هیچگونهدانشی در مورد فوتوشاپ،پس از تماشای این مجموعه ی آموزشی شما به یک حرفه ای تبدیلمیشوید.این آموزش ها شامل آشنایی با محیط نرم افزار،نحوه ی کار با نوار ابزار ومنوها،انواع افکت های تصویری و متنی،نحوه ی روتوش عکسها،ویرایش عکس بطور گام بهگام و بسیاری امکانات دیگر که کمتر کسی درباره ی فوتوشاپ میداند.در این پکج همچنین101 راز فوتوشاپ نهفته است که تنها با دانستن همانها نیز میتوانید به یک حرفه ایدر فوتوشاپ بدل شوید
 
خرید پستی قیمت 3000 تومان
 
فرشته تاریکی یک سریال علمی تخیلی است که در سال 2000 توسط کارگردان فیلم هایترمیناتور،تایتانیک و آواتار یعنی جیمز کامرون ساخته شد.این سریال روایت دختری بهنام مکس است که در کودکی از یک اردوگاه نظامی فرار میکند.در آن اردوگاه آنها ازنظر ژنتیکی تغییر پیدا کرده بودند و تبدیل به ابر قاتل های حرفه ای شدهبودند.اکنون 10 سال پس از فرار مکس نیروهای دولتی به دنبال او هستند تا او رادوباره به اردوگاه بازگردانند.این سریال را به دوستداران سریال اکشن توصیه میکنیم.



خرید پستی   قیمت 2000 تومان
 

خرید پستی قیمت 2500 تومان
 

صبح روز ۲۹ اکتبر ۲۰۰۹، تمام مردم دنیا به شکلی غیرقابل باور به مدت دو دقیقه و هفدهثانیه، از هوش میروند و آنهایی که جان سالم به در برده ند وقتی به هوش می‌آیندمتوجه خاطراتی می‌شوند که هیچوقت تجربه نکرده‌اند.کمی تحقیق، همه را متوجه این موضوع می‌کند که آن خاطرات، در واقع اتفاقاتی بوده‌اندکه نه در گذشته بلکه در زمانی به فاصله شش ماه از زمان بی‌هوشی اتفاق اقتاده‌اند(یا بهتر بگوییم قرار است اتفاق بیفتند). نگرانی همه این است که آیا چیزی را کهدیدند در واقعیت تجربه خواهندکرد یا حق انتخاب دارند.یک مامور اف بی آی در لوس آنجلس به نام مارک بنفورد (جوزف فاینس) تصمیم می‌گیرد کهعلت وقوع این اتفاق را پیدا کند. برای همین هدف دیتابیسی راه اندازی می‌کند و ازمردم سراسر دنیا می‌خواهد که آنچه که در مدت دو دقیقه بیهوشی دیده‌اند را با اینسایت به اشتراک بگذارند.1500 تومان


خرید پستی قیمت فقط 1500 تومان
وقتی جی کی رولینگ نگارش هری پاتر و سنگ را آغاز کرد،شاید اصلا فکرش را هم نمیکرد که روزی کتابش پرطرفدارترین کتاب دنیا شود.در سال 2001 بر اساس کتاب او فیلم هری پاتر و سنگ فلسفه(جادو) ساخته شد که نزدیک به یک میلیلرد دلار فروش کرد و تهیه کنندگان آن را متعجب و همچنین خوشحال برای ادامه ی سری هری پاتر کرد.بازیگر نقش هری پاتر،دانیل رادکلیف در حال حاضر مشهورترین نوجوان دنیاست و در سرتاسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.داستان درباره ی پسری به نام هری پاتر است که در بچگی والدینش توسط لرد سیاه کشته شدند و او بواسطه ی زخم روی پیشانیش از مرگ نجات پیدا کرد.او در هفت سالگی به مدرسه ی جادوگری هاگوارتز میرود و در آنجا با دو دوستش هرمیون گرنجر و ران ویزلی آشنا میشود و در تمام سری های داستان این سه نفر با هم هستند.هر سال در مدرسه ی جادوگری اتفاقاتی میفتد که در همه ی آنها هم این سه نفر نقش دارند.در این میان ران و هرمیون همینطور که بزرگتر میشوند نسبت به هم علاقه پیدا میکنند.لرد سیاه که والدین هری را به قتل رسانده در تلاش برای این است که دنیای جادوگری را بدست بگیرد ولی هری و دوستانش هر بار نقشه ی او را ناکام میگذارند تا اینکه سرانجام مبارزه ی نهایی فرا میرسد
خرید پستی قیمت فقط 2500 تومان

وی (V) دو فصل کامل

وی (V) دو فصل کامل خرید پستی قیمت فقط 2000 تومان

دوستان(Friends)

دوستان(Friends)

خلاصه

وقتی که داستان شروع می‌شود، ریشل نامزد خود..... ادامه

خرید پستی قیمت 5000 تومان

قهرمانان (Heroes) چهار فصل کامل

قهرمانان (Heroes) چهار فصل کامل
سریال تلویزیونی علمی تخیلی ساخته شده توسط تیم کرینگ است که نخستین بار در ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۶ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. داستان از آنجایی شروع می‌شود که عده‌ای از انسان‌ها که توانایی‌های ویژه‌ای دارند به دور هم دیگر جمع می‌شوند و شرکتی را برای مبارزه و جلوگیری از سوء استفاده از این توانایی‌ها تشکیل می‌دهند تا آنکه نقاشی به نام آیزاک مندز با استفاده از توانایی ویژه خود آینده را که نابودی دنیا باشد ترسیم می‌کند و شرکت نیز با عظم راسخ‌تری به فعالیت‌های خودش ادامه می‌دهد تا جلوی این نابودی را بگیرد.
خرید پستی قیمت 5000 تومان

شب های برره

شب های برره
ابر شاهکار مهران مدیری که در سال 84 از شبکه 3 پخش شد.این مجموعه شامل 3 دی وی دی و 90 قسمت کامل سریال میباشد.این سریال تاثیر زیادی بر فرهنگ مردم ایران گذاشت.زمانی که سریال در حال پخش بود,مردم به تقلید از شخصیت های فیلم به زبان برره ای حرف میزدند.این فیلم به نوعی طنز سیاسی است که مسایل روز جامعه ی ایران را مورد نقد و انتقاد قرار میدهد. محصول برره که همان نخود(نچفسکو) است در واقع نمادی برای نفت است و دائم در سریال به اقتصاد تک محصولی برره اشاره میکند که منظور آن در واقع نفت است.علاوه بر این برره جذابیت بسیار دارد و از هر نوع قشری مخاطب خاص خود را دارد.
خرید پستی قیمت 3000 تومان


افسانه جستجوگر(2 فصل کامل)

افسانه جستجوگر(2 فصل کامل)
میلیون ها نفر از خوانندگان دنیایی را که توسط این داستان دلاورانه مسحور شده، به طور روشن بیان می‏کنند. حالا وارد دنیای Terry Goodkind می‏شویم، دنیای شمشیر حقیقت. بعد از کشتار وحشیانه پدر وی، زنی مرموز به اسم Kahlan Amnell، در پناهگاه جنگلی Richard Cypher که به دنبال یاری و کمک بود، ظاهر می‏شود. دنیای او، عقاید عینی اش، از هم پاشید وقتی که گناهان قدیمی بهمراه خشونت های رعد آسا می‏آیند. در تاریک ترین زمان و دوره آنها، بی رحمانه شکار می‏شوند، با خیانت و ضرر شکنجه می‏شوند؛ Kahlan از Richard می‏خواهد که به سراغ شمشیرش برود تا از باطن خود چیزی شکوهمند را طلب کند. اما غافل از اینکه قوانین نبرد بتازگی تغییر کرده اند.. و اینکه مهلت آنها تمام شده است. این شروع کار است. یک داستان. یک قانون. شاهد تولد یک افسانه بودن.

ماوراءالطبیعه(5 فصل)سوپر نچرال

ماوراءالطبیعه(5 فصل)سوپر نچرال
سریال ماورای طبیعت یا مافوق طبیعت در باره دو برادر با نام های دین و سم (ملقب به برادران وینچستر) است که در کوچکی مادر خود را به نیروهای شیطانی قربانی داده اند . حال ، پس از بزرگ شدن ، برادر کوچکتر (سم) زندگی آرامی را دارد اما دین (برادر بزرگتر) به همراه پدرش با نیروهای شیطانی مبارزه می کند . با گم شدن پدر راه این دو برادر باز هم به یکدیگر گره می خورد و ماجرا از این جا شروع می شود.این سریال از سایت IMDB نمره فوق العاده ۹٫۱ را کسب کرده که از سریال های lost و heroes در جلب رضایت بینندگان موفق تر بوده است و در سایت tv.com جز ۵ سریال برتر از نگاه بینندگان بوده است .


فرار از زندان

فرار از زندان
طی یک توطئه ی سیاسی یک مرد بیگناه به مجازات اعدام محکوم میشود و تنها امیدش برادرش است که با دزدی عمدی از بانک به زندانی که برادرش آنجا محبوس است میرود تا او را فراری دهد.این برادر که مایکل نام دارد ,مهندس نابغه ی عمران است که ضریب هوشی بسیار بالایی دارد.او نقشه های زندان رو روی بدنش خالکوبی میکند و با همدستی هم سلولیش مقدمات فرار را آماده میکند که بعدا طی اتفاقاتی تعداد آنها افزایش میابد.پس از فرار آنها از زندان,مامور کارکشته ی اف بی آی که تا حالا تمام پرونده های زیر دستش را به سرانجام رسانده است,مامور دستگیری آنها میشود و از آن به بعد تقابل افکار مایکل با این مامور اف بی آی,اتفاقات جالبی را رقم میزند.

24(هشت فصل کامل)

24 (هشت فصل کامل)


خرید پستی قیمت فقط 2000  تومان
220دیکشنری در یک سی دی

220 دیکشنری در یک سی دی
در دنیای امروز ارتباطات حرف اول را میزند و در این میان زبان به عنوان ابزاری برای ارتباطات و تبادل اطلاعات شناخته میشود.در دنیایی که زبان به سمت تخصصی تر شدن میرود ابزاری مورد نیاز است تا بتوان خود را با این تغییرات وفق داد.در این زمینه دیکشنری ها ابزاری بسیار مفید و کارآمد میباشند.مجموعه ی حاضر تلاشی است برای نایل شدن به این هدف.در این مجموعه که شامل 220 دیکشنری مختلف در تمامی زمینه های موجود است سعی شده تا شما را از مراجعه به دیکشنری های دیگر بی نیاز کند.این مجموعه شامل انواع دیکشنری های عمومی و تخصصی در زمینه های ریاضی،فیزیک،شیمی،پزشکی،هوافضا،مهندسی،مدیریت،حقوق،اقتصاد،کشاورزی،بازرگانی،هنر،انواع لغت نامه و دایره المعارف ها و بسیاری زمینه های دیگر میباشد.لازم به ذکر است که این مجموعه برای اولین بار در کشور ارائه میشود و نمونه ی مشابه ندارد. دیکشنری حاضر شامل بیش از 5 میلیون لغت,عبارت,اصطلاح,ضرب المثل,کلمات تخصصی مترادف,متضاد و .... در بیش از 30 زبان زنده ی دنیا میباشد.


خرید پستی فقط 3000 تومان
 
     
__._,_.___

No comments:

Post a Comment