Saturday, July 23, 2011

[warningtm1] :: Majaleye Downloade Mobile va NarmAfzar{ 5 Khordad} ::

 

 

 
 

 
 

مجله دانلود نرم افزار های کاربردی

 

 

 

دانلود مجموعه ۱۱۰۰ گرادینت زیبا برای فتوشاپ

گرادینت نام یکی از بخش هایی است که در Blending Option لایه ها در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد . هر گرادینت از دو یا چند رنگ مختلف که به صورت شیبدار و با غلظت های متفاوت پخش شده اند ، تشکیل می شود که کاربرد بسیاری در طراحی گرافیست ها دارد . مجموعه ای در این مطلب برایتان فراهم نموده ایم یک پک کامل شامل بیش از ۱۱۰۰ گاردینت (Gradient) می باشد که می تواند در طراحی های شما کمک تان کند .

 دانلود مجموعه ۱۱۰۰ گرادینت زیبا برای فتوشاپ





دانلود آخرین ورژن نرم افزار کاربردی و مفید Adobe Flash Player 10.1.102.64

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلودانه فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 دانلود آخرین ورژن نرم افزار کاربردی و مفید Adobe Flash Player 10.1.102.64






نابودی کامل و دقیق تروجان ها با دانلود نرم افزار Loaris Trojan Remover 1.2.3.1

Loaris Trojan Remover نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد در برار هکر ها اقدامی هوشیارانه به عمل آورید ! این نرم افزار تمامی فعالیت های هکر ها از جمله دزدیدن اطلاعات بانکی شما ، اطلاعات شخصی شما ، تایپ کردن تمامی حروفی که با کیبورد تایپ می کنید ، ذخیره سازی عملیاتی که شما با کامپیوتر انجام می دهید و … را مختل می سازد و کامپیوتر شما را در نهایت امنیت قرار می دهد. نسخه جدید این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلودانه دریافت نمایید .

 نابودی کامل و دقیق تروجان ها با دانلود نرم افزار Loaris Trojan Remover 1.2.3.1





بازیابی سریع و آسان و دقیق اطلاعات پاک شده با دانلود نرم افزار Magic Uneraser v 3.1 Portable

UnErase نرم افزاری است که اطلاعات پاک شده شما را در کمتر از چند ثانیه بازیابی می کند! این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک فایل های پاک شده و یا صدمه دیده شما رو بازیابی می کند! در بازیابی فایل های پاک شده، نام اصلی فایل و آدرس قبلی فایل نیز بازیابی می شود .سیستم عامل ویندوز، به خودی خود، هیچ ابزاری برای بازیابی فایل های پاک شده و از بین رفته نداره و چنانچه Recycle Bin خالی شده باشد دیگر بازگرداندن اطلاعات از ریسایکل بین کاری محال و دشوار می باشد.اما نرم افزار O&O UnErase به کمک شما می آید و برای شما فایل ها و اسناد پاک شده را لیست می کند و می توانید موارد، مورد نظر را انتخاب و در جای امنی ذخیره کنید!هم اکنون این نرم افزار از دانلودانه ، آماده دریافت می باشد.

 بازیابی سریع و آسان و دقیق اطلاعات پاک شده با دانلود نرم افزار Magic Uneraser v 3.1 Portable





دانلود نرم افزار Rip کردن حرفه ای دی وی دی ها توسط Plato DVD Ripper Professional 11.11.01

 

Plato DVD Ripper Professional نام یک نرم افزار قدرتمند و همه کاره در زمینه ریپ کردن DVD می باشد و به شما کمک می کند تا فیلم های موجود بر روی دیسک های DVD را به یکی از فرمت های تصویری محبوب avi ، divx ، mpeg ، Apple iPod ، iPhone ، MP4  ، FLV ، MP4 ، PS3 ، Microsoft Zune ، WMV ، ۳GP ، BlackBerry video و یا فرمت های صوتی mp3/aac/m4a/ac3/wav/wma ریپ کنید .این برنامه که توانایی پشتیبانی از تمامی دیسک های ویدیویی DVD را داراست ، حتی می تواند فیلم هایی را که به صورت قفل گذاری شده ، رایت گردیده اند را نیز ریپ نماید . دیگر ویژگی مهم این نرم افزار پشتیبانی از پردازشگر های ۲ هسته ای است و به دلیل استفاده همزمان از هر دو CPU می تواند سرعتش را به ۲ برابر برساند . محیط بسیار زیبا و دلنشین در کنار کاربری آسان باعث شده تا Plato DVD Ripper Professional به گزینه ی برتر کاربران تبدیل شود .

 دانلود نرم افزار Rip کردن حرفه ای دی وی دی ها توسط Plato DVD Ripper Professional 11.11.01





تبدیل آسان و سریع فرمت های صوتی و تصویری با دانلود نرم افزار Aone Ultra Video Converter 5.0.1230

 

Aone Ultra Video Converter برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری و پائین آوردن حجم فایلهای شما میباشد . از جمله امتیازی که میتوان برای این برنامه در نظر گرفتن این است که بدون افت کیفیت حجم فایلهای شما را به طور قابل ملاحضه ای کاهش میدهد . این نرم افزار برای دوستانی که از دستگاهای Mp3 player و Mp4 و دستگاههای تلفن همراه استفاده میکنند و میخواهند به تناسب حافظه از اطلاعات مفیدی بهرمند شوند مفید میباشد . نرم افزار Ultra Video Convertor برنامه ای جهت تبدیل فرمت های صوتی و تصویری شما به یکدیگر میباشد این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای رده خود نسبتا کامل بوده و تمامی فرمت های تصویری و صوتی را پشتیبانی مینماید . استفاده بیشتر این نرم افزار برای تبدیل به فایلهای موبایل و دستگاه های MP4 میباشد. فرمت هایی که این نرم افزار برای تبدیل به فرمت های دیگر ساپورت می کند : MPG, MPEG, MPEG2, VOB, MP4, M4V, RM, RMVB, WMV, ASF, TS, MKV, AVI, 3GP, FLV, MPV, MOD, TOD, MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, MID, MIDI, WMA, M4A, RA, RAM و…

 تبدیل آسان و سریع فرمت های صوتی و تصویری با دانلود نرم افزار Aone Ultra Video Converter 5.0.1230





دانلود نرم افزار رایت آسان انواع دی وی دی ها توسط Plato DVD Copy 11.11.02

 

نرم افزاری همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.Plato DVD Copy یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه قدرتمند DVD دارد. این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، می باشد.هم اکنون این نرم افزار مفید را می توانید از سایت بزرگ دانلودانه، دریافت نمایید.

 دانلود نرم افزار رایت آسان انواع دی وی دی ها توسط Plato DVD Copy 11.11.02





KasperSky خود را به راحتی و سریع آپدیت کنید با دانلود نرم افزار Ganjins Kaspersky 2011 TR v1.5p

Ganjin's Kaspersky 2011 TR نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید مدت محدود ۳۰ روزه را از کسپراسکای حذف کرده و برای همیشه و به صورت رایگان از این محصول استفاده کنید . این ورژن Ganjin's Kaspersky 2011 TR تنها با Kaspersky 2011 v11.0.2.556 and PURE v9.1.0.124 کار کرده و قابل اجراست .و برای ورژن های بالاتر یا پایین تر قابل استفاده نمی باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید هرگاه که مدت ۳۰ روزه Kaspersky شما به پایان رسید تنها با چند کلیک برای ۳۰ روز دیگر تمدید کرده و در نتیجه از همه امکانات نرم افزار به صورت کامل استفاده کنید .

 KasperSky خود را به راحتی و سریع آپدیت کنید با دانلود نرم افزار Ganjins Kaspersky 2011 TR v1.5p





دانلود مجموعه والپپر های جدید و زیبا و دیدنی مخصوص کریسمس

 

اینبار از سایت بزرگ دانلودانه ، مجموعه والپپر های جدید کریسمس به نام Christmas Balls HQ Wallpapers ، و با کیفیت فوق العاده بالای HQ در اختیار شما  عزیزان قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۶۵ عکس در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد.امید است توانسته باشیم نظر شما بازدیدکنندگان عزیز را جلب کنیم.

 دانلود مجموعه والپپر های جدید و زیبا و دیدنی مخصوص کریسمس





 

بخش موبایل

 

دانلود نرم افزار حرفه ای Easypark – مائمو

مجدد با یک نرم افزار از سیستم عامل Easypark در خدمت شما هستیم.توسط نرم افزار فوق العاده و کم حجم Easypark میتوانید با استفاده از جی پی اس مقصد هایی را مشخص نموده و سپس آن را دنبال کنید تا به مقصد برسید.البته طی گفته سازنده این نرم افزار شما را به ماشین پارک شده هدایت میکند.این نرم افزار زیبا را میتوانید از دانلودانه دریافت نمایید

دانلود نرم افزار حرفه ای Easypark   مائمو





دانلود دو تم زیبا و جذاب برای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ویرایش پنجم و سیمبیان سه

 

برای این لحظه دو تم فوق العاده زیبا و متضاد از لحاظ رنگ اماده کرده ایم.از جمله ویژگی های این دو تم میتوان به کیفیت بی نظیر آیکون های و عکس پس زمینه اشاره کرد.این دو تم مخصوص سیمبیان سری۶۰ ویرایش پنجم و همچنین برای سیمبیان سه میباشد.این دو تم هم اکنون ازدانلودانه قابل دریافت میباشند.

دانلود دو تم زیبا و جذاب برای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم و سیمبیان سه





دانلود نسخه کامل و جدید نرم افزار قدرتمند TrustMobi MobiMessage – سیمبیان سری ۶۰ ویرایش سوم

 

توسط نرم افزار TrustMobi MobiMessage قادر خواهید بود تا پیامک های خود را به شکل پیشرفته مدیریت کنید.بدین صورت که میتوانید بر روی پیامک های خود رمز گذاشته یا از آن هابک آپ بگیرید یا آن ها را از دید بقیه مخفی کنید و … . این نرم افزار بسیار کاربردی و کم حجم میباشد و هم اکنون از سایت دانلودانهقابل دریافت میباشد.

دانلود نسخه کامل و جدید نرم افزار قدرتمند TrustMobi MobiMessage   سیمبیان سری 60 ویرایش سوم





 

دانلود بازی زیبای Tennis TS – جاوا

 

این بار برای پلتفرم های جاوا یک بازی به اصلاح توپ داریم.!! نام این بازی Tennis TS بوده که برای پلتفرم های جاوا عرضه شده است.چنان چه گوشی شما دارای رزولوشن صفحه ۳۶۰×۶۴۰ میباشد پیشنهاد میکنیم که این بازی فوق العاده را از دانلودانه دریافت نمایید

دانلود بازی زیبای Tennis TS   جاوا

 




استفاده آسان از گوشی به عنوان مودم از طریق وایرلس با دانلود نرم افزار Joikusoft JoikuSpot Premium v.3.10 – سیمبیان سری۶۰ ویرایش

نرم افزار فوق العاده قدرتمند Joikusoft JoikuSpot Premium v.3.10 شما را قادر میسازد تا از گوشی خود به عنوان یک مودم اینترنت استفاده کنید ؛ با این نرم افزار شما می توانید لپ تاپ و دستگاههای دیگر را از طریق ارتباط Wi-Fi به گوشی خود متصل کنید و از اینترنت بهره ببرید.در این نرم افزار سرعت دریافت و ارسال اطلاعات و سایر اطلاعات مورد نیاز اینترنت قابل نمایش خواهد بود.نرم افزار Joikusoft JoikuSpot مخصوص گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ می باشد که هم اینک می توانید از وب سایت دانلودانهدریافت کنید و از آن لذت ببرید.

استفاده آسان از گوشی به عنوان مودم از طریق وایرلس با دانلود نرم افزار Joikusoft JoikuSpot Premium v.3.10   سیمبیان سری60 ویرایش 3





دانلود نرم افزار حرفه ای AppMonster Pro v1.8 – آندروید

با یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید در خدمت شما عزیزان هستیم.از این نرم افزار با لفظ ” جادوگر پشتیبان گیری ” یاد میشود.توسط نرم افزار AppMonster Pro v1.8 کاربران اندروید دیگر نگران پاک شدن اطلاعات خود نیستند.چرا که با نصب این نرم افزار میتوانید به طور کامل عملیات مربوط به پشتیبان گیری را انجام دهید.این نرم افزار هم اکنون از سایت بزرگ دانلودانه قابل دریافت میباشد.

دانلود نرم افزار حرفه ای AppMonster Pro v1.8   آندروید





 

دانلود رمان بسیار جذاب و زیبای همسفر

در این لحظه برای شما کاربران محترم سایت دانلودانه یک کتاب جاوای رمان با نام همسفر آماده کرده ایم.این کتاب برای پلتفرم های جاوا ارائه شده است و در رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ میباشد.هم اکنون این کتاب از سایت دانلودانه قابل دریافت میباشد.

دانلود رمان بسیار جذاب و زیبای همسفر

 





 


 
 

 

 
 


 



 

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm1                         
warningtm1
  warningtm1
   warningtm1
    warningtm1
     warningtm1
      warningtm1
       warningtm1
       warningtm1
      warningtm1
     warningtm1
    warningtm1
   warningtm1
  warningtm1
warningtm1
warningtm1
warningtm1
warningtm1
  warningtm1
   warningtm1
    warningtm1
     warningtm1
      warningtm1
       warningtm1
       warningtm1
      warningtm1
     warningtm1
    warningtm1
   warningtm1
  warningtm1
warningtm1
warningtm1
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment