Friday, July 8, 2011

[warningtm1] :: Majaleye Pezeshki { 26 Khrdad } ::

 

 



                                                                         
 
 http://opi.yahoo.com/online?u=danial66_aa&m=g&t=5



 

طرح  آی پاد

mp3pleyer

http://hamkaran.biz/images/ipod1.jpg

قیمت: فقط 21500 تومان

برای توضیحات بیشتر روی دکه توضیحات کلیک کنید

خرید اینترنتیتوضيحات

 
    

---------------------------------------------------


مجله ی پزشکی

 

.سه تمرین لاغری برای شروع یک روز پرتحرک+ تصویر

 

سه تمرین لاغری برای شروع یک روز پرتحرک+ تصویر

در این نوشتار حرکات ساده‌ای را به شما آموزش می‌دهیم که با انجام آنها روزتان را کاملاً سرحال و با نشاط آغاز خواهید کرد! صبح‌ها فقط ده دقیقه وقت بگذارید تا هم بدن تان نرم و منعطف شود و هم خودتان پرانرژی شوید.

 

انجام این تمرینات را به این ترتیب شروع کنید: در ابتدا سه روز در میان، سپس دو روز در میان و بعد از مدتی هر روز تمرینات را انجام دهید: بعد از مدت کوتاهی انجام این حرکات برایتان عادت می‌شود و دیگر نمی‌توانید از انجام شان صرف نظر کنید!

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره 1
 روی لبۀ تخت بنشینید، یک پا را جمع کرده و پای دیگر را به سمت جلو بکشید. بازوی مخالف پای کشیده شده را در امتداد همان پا دراز کنید. سر نیز در راستای پشت قرار دارد. ده ثانیه در همین وضعیت بمانید و سپس جهت را عوض کنید.
این تمرین را برای هر سمت 8 بار انجام دهید. 

 

 

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره 2
 باز هم لبۀ تخت بنیشنید، این بار پاها را اندکی از هم باز کنید، بالاتنه تان را به سمت جلو خم کنید، پشت کاملاً صاف است و عضلات شکمی منقبض شده اند. تا بیشترین حد ممکن بازوها را به سمت بالا بکشید و 5 ثانیه در این حالت بمانید سپس در حالی که پشت تان را گرد می‌کنید، به حالت اولیه بازگردید.
این حرکت را سه بار تکرار کنید. 


ورزش صبحگاهی: تمرین شماره 3
 همچنان روی تخت نشسته اید، پشت تان کاملاً صاف است و دست‌ها لبۀ تخت را گرفته اند، سر را برای 4 یا پنج ثانیه به سمت جلو خم کنید، سپس بسیار آرام گردن را به شکل دایره به یک سمت و بعد به سمت دیگر حرکت دهید. این تمرین را 3 بار برای یک سمت و سه بار برای سمت دیگر انجام دهید.   


سرحال هستید؟
خون و هدایت شدن درستش در بدن است که اکسیژن را به تمام اعضا و بافت‌ها می‌رساند و آلودگی‌ها را از آنها دور می‌کند. این تمرینات جریان گردش خون را بیدار کرده و بدن را تقویت می‌کند؛ از این روست که احساس می‌کنید سرحال و بانشاط هستید. 



با 5 دستورالعمل خون خود را تصفیه کنید

با 5 دستورالعمل خون خود را تصفیه کنید

محیط زندگی آلوده و افزودنی‌‌های مضر از دغدغه‌های همگانی است. به همین دلیل برنامه‌های سم‌زدایی روبه گسترش

تصفیه خون یکی از موارد پراهمیت است زیرا جریان خون موادغذایی حیاتی و اکسیژن را به اندام‌های بدن می‌رساند. هنگامی که سموم در جریان خون باشند، اندام‌ها آسیب می‌بینند و در معرض خطر قرار می‌گیرند و در این زمان سردرد، مشکل تنفس، خستگی، آلرژی و... ظاهر می‌شوند.

برای پیروی از این برنامه باید موارد زیر را مورد توجه قرار داد.

مصرف غذاهایی که جریان خون را تصفیه می‌کنند باید در دستورالعمل غذایی قرار گیرند. این موادغذایی شامل اسفناج، مارچوبه، موسیر، تره‌فرنگی، کرفس و هویج است. از این‌رو توصیه می‌شود اسفناج، کرفس و هویج به سالاد افزوده شود، موسیر و تره‌فرنگی را نیز باید خرد کرد و همراه با سوپ مصرف کرد. مارچوبه بخارپز شده نیز به املت اضافه ‌شود.

مصرف غذاهای مفید برای کبد، از آنجایی که کبد یکی از مهم‌ترین اندام‌هایی است که سموم بدن را جدا می‌کند، خوردن غذاهای مفید برای کبد، برای تصفیه خون نیز مفید خواهد بود. این موادغذایی شامل سبزیجات تلخ دارای برگ سبز، خردل سبز، کلم‌پیچ، شاهی آبی و... است که باید در برنامه غذایی روزانه گنجانده شوند.

مصرف غذاهای غنی از فیبر مانند پودر تخم کتان، جوی دوسر و پاپایا، آناناس، آلو و... برای روده‌ها مفید است و سلامت را افزایش می‌دهد. تنظیم حرکات روده‌ای برای تصفیه خون ضروری است زیرا یبوست باعث می‌شود سموم دوباره جذب و وارد جریان خون شوند.

مصرف چای سبز به دلیل برخورداری از خواص آنتی باکتریال از زمان‌های قدیم در چین رواج داشته است. این چای همچنین برای سلامت عمومی و طول عمر نیز مفید است. کاتچئین‌های موجود در چای سبز خون را رقیق می‌کنند و از این‌رو از تشکیل لخته‌های خونی جلوگیری می‌شود.

این چای همچنین در کاهش قند خون و سطح کلسترول مفید است لذا توصیه می‌شود روزانه حداقل سه فنجان چای سبز نوشیده شود.

کاهش میزان مصرف غذاهای فرآوری شده. توصیه می‌شود به جای مصرف غذاهای فرآوری شده از موادغذایی خانگی استفاده شود زیرا افزودنی‌ها و نگهدارنده‌های مصنوعی مضر و سوخت و ساز آنها برای بدن دشوار است.

از این‌رو باید از موادطبیعی، غلات کامل، میوه‌ها و سبزیجات فصلی و منابع پروتئینی مانند گوشت بوقلمون بیشتر استفاده شود.



كمبود كلسیم چه علائمی دارد؟

كمبود كلسیم چه علائمی دارد؟

نشانه‌هایی وجود دارند كه به شما هشدار می‌دهد باید مصرف كلسیم را در رژیم غذایی خود افزایش دهید

ماست بخورید تا قوی شوید
آیا می‌دانید فقط 10 درصد كودكان زیر 12 سال مقدار كافی كلسیم برای رشد و نمو مناسب را دریافت می‌كنند؟ در حقیقت امروز مردم از مواد حاوی كلسیم بسیار كم استفاده می‌كنند و به همین دلیل كمبود كلسیم تبدیل به مشكلی اساسی شده است. متخصصان نیز به فكر راهی برای برطرف كردن این مشكل هستند.

بدن ما برای داشتن استخوان‌های قوی و سالم به مصرف مقدار كافی كلسیم نیاز دارد و كمبود آن موجب بروز مشكلات استخوانی و پوكی استخوان می‌شود. البته این مشكلات، كیفیت زندگی فرد را نیز تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

بنابراین بهترین كار آن است كه از همان دوران كودكی به رژیم غذایی مناسب و مصرف مقدار كافی كلسیم اهمیت دهیم و استفاده از مواد غذایی حاوی كلسیم را فراموش نكنیم.

اغلب مردم می‌دانند شیر منبع خوبی از كلسیم است و به همین دلیل سعی می‌كنند به مقدار كافی شیر بنوشند. در تبلیغات نیز همیشه از كلسیم موجود در شیر و اهمیت مصرف آن برای تقویت استخوان‌ها صحبت شده است. اما ما تا چه حد درباره كلسیم اطلاعات داریم؟ آیا شیر تنها و بهترین منبع دریافت كلسیم است؟ آیا تنها نوشیدن مقداری شیر در روز برای سلامت استخوان‌ها كافی است؟

اهمیت كلسیم برای بدن
به طور تقریبی 90 درصد كلسیم موجود در بدن در دندان‌ها و استخوان‌ها ذخیره می‌شود. البته علاوه بر سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها، بسیاری دیگر از فعالیت‌های بدن نیز به وجود مقدار كافی كلسیم وابسته است.
بنابراین كاملا مشخص است كمبود كلسیم می‌تواند چه عوارضی ایجاد كند؛ در شرایطی كه بدن با كمبود كلسیم روبه‌رو باشد برای انجام فعالیت‌های خود كلسیم مورد نظر را از استخوان‌ها و دندان‌ها تامین می‌كند. به همین دلیل هم بتدریج سلامت دندان‌ها و استخوان‌ها به خطر می‌افتد.

البته همان‌طور كه می‌دانیم، زنان یائسه بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به پوكی استخوان قرار دارند و به همین دلیل كمبود كلسیم برای آنها خطرناك‌تر است.

برای سلامت استخوان‌ها ویتامین D را نیز فراموش نكنید. وجود این ویتامین برای استفاده مناسب كلسیم موجود در بدن مفید و ضروری است. می‌توانید این ویتامین را از مواد غذایی خاصی مانند ماهی یا محصولاتی كه حاوی ویتامین D هستند، مانند شیر و آبمیوه‌های حاوی این ویتامین، دریافت كنید.

مواد غذایی حاوی كلسیم
وقتی صحبت از مصرف مقدار كافی كلسیم می‌شود، اغلب مردم به یاد قرص‌ها و مكمل‌های كلسیم می‌افتند. در حالی كه باید بدانیم به راحتی می‌توان با افزودن مقدار كافی مواد غذایی حاوی كلسیم مشكل را برطرف كرد.

با این‌كه همه می‌دانند شیر یكی از بهترین منابع كلسیم است، اما آیا می‌دانید ماست 30 تا 40 درصد بیشتر از شیر كلسیم دارد؟ البته علاوه بر شیر و ماست و دیگر محصولات لبنی، سبزیجات سبزرنگ مانند بروكلی و اسفناج نیز حاوی مقدار مناسبی كلسیم است.

بنابراین با افزودن این مواد غذایی به رژیم غذایی خود ـ البته در كنار مصرف شیر ـ می‌توانید احتمال كمبود كلسیم و در نتیجه ابتلا به بیماری‌های مختلف را كاهش دهید.

كمبود كلسیم چه علائمی دارد؟
نشانه‌هایی وجود دارند كه به شما هشدار می‌دهد باید مصرف كلسیم را در رژیم غذایی خود افزایش دهید. بنابراین چنانچه دچار درد و گرفتگی عضلات شده‌اید، دست‌ها و پاهایتان سوزن سوزن می‌شود یا بی‌حس است و با شكستگی‌های مكرر دست و پا روبه‌رو هستید، باید مصرف مواد غذایی حاوی كلسیم را افزایش دهید.
البته چنانچه نشانه‌ها شدیدتر است یا مدت زمانی طولانی ادامه پیدا می‌كند، مراجعه به پزشك را نیز فراموش نكنید.

از بین بردن چربی های شکم،باسن و ران

 

از بین بردن چربی های شکم،باسن و ران

سلولیت اغلب در باسن و ران‌ها و البته گاهی اوقات در بازوها و شکم جا خوش می‌کند. سلولیت لکۀ تاریک بدن زنان است.

از بین بردن سلولیت

این سلولیت‌های مقاوم در مقابل رژیم‌های غذایی، نه تنها چاق‌ها بلکه لاغرها را هم درگیر می‌کنند. 
برای از بین بردن سلولیت ران‌ها، ابتدا باید انواع آن را تعریف کرده و بشناسیم. 

سلولیت، به عنوان یک پدیدۀ زنانه
این نوع سلولیت که کمی سطح پوست را مثل پوست پرتقال می‌کند، با چشم غیر مسلح هم قابل رؤیت است. در واقع سلولیت بیماری نیست، فقط نوعی ناهنجاری در زیبایی بدن ایجاد می‌کند. بیشتر، زنان هستند که دچار این نوع سلولیت هورمونی می‌شود. 

سلولیت لایه‌ای سطحی است که روی پوست قرار می‌گیرد. با حجم گرفتن سلول‌های چربی (تجمع چربی)، احتباس آب (بر اثر گردش خون نامناسب و لمفاتیک) و فیبروز (تغییر فیبرهای کُلاژن) هم به آن اضافه می‌شود.
ضمناً، بر اساس پدیدۀ اصلی می‌توانیم، سلولیت‌ها را به 3 نوع مختلف تقسیم کنیم:

چربی (بر اثر ذخیرۀ بیش از حد چربی‌‌ها)
فیبری (بر اثر اختلال در تولید کُلاژن)
همراه با احتباس آب (بر اثر گردش خون نامناسب)

 

دلایل بروز سلولیت
سلولیت نتیجۀ ترکیب چند عامل است: 
ژنتیک: برخی افراد دچار نوعی عدم تعادل بین لیپولیزیز (نوع ِ چربی) و لیپوژن (ذخیرۀ چربی‌ها) می‌شوند.

گردش خون: هر چه گردش خون و لنفاوی عملکرد نامناسب تری داشته باشد، احتمال تولید سلولیت هم به مراتب بیشتر می‌شود.

تغذیه: کمیت غذایی که خورده می‌شود و البته کیفیتش، بر ذخیره سازی چربی در بدن مؤثر و نقش آفرین است. 

ماهیچه‌ها: نیرو و توان ماهیچه‌ها تأثیر مثبت بر تنظیم توده‌های چربی بدن دارد. 

بسیاری از کرم‌ها می‌توانند در کاهش سلولیت مؤثر باشند.

راه حل‌هایی برای از بین بردن سلولیت
درمان معجزه‌ آسایی برای مقابله‌ با سلولیت‌ها وجود ندارد. اما چندین درمان که بنابر نوع سلولیت در نظر گرفته می‌شود، وجود دارد؛ این چند روش با هم ترکیب می‌شوند و در بلند مدت، با رعایت اصول بهداشتی (غذاهای کم چربی، فعالیت جسمی منظم و ...)، نتیجه می‌دهند.

درمان‌های اصلی برای از بین بردن سلولیت:

- درمان‌های مکانیکی.

آندرمولوژی، سلو M6، نوعی ماساژ توسط دستگاه است. به این ترتیب که یک تا از پوست گرفته می‌شود و دستگاه با حرکت بر روی آن، موج‌هایی خاص تولید می‌کند، این موج‌ها تبادلات سلولی را مجدداً به راه انداخته و سرعت از بین بردن ضایعات و بازگرداندن چربی ها به جریان خون را افزایش می‌دهند. فشار درمانی با جذب لنفاوی که آن هم توسط یک دستگاه مخصوص انجام می‌شود، به آرامی برآمدگی ها را از کل پا و اعضای پایینی بدن تا ران‌ها از بین می‌برد.  

- درمان‌های دارویی و جراحی.

مزوتراپی همان تزریق زیر پوستی موادی است که بر سلولیت اثر می‌گذارند. در این درمان فرد بی‌هوش می‌شود و لیپوساکشن با مکش چربی‌های اضافۀ زیر پوستی انجام می‌شود. 

- الکتروتراپی و لیپولیز توسط امواج مافوق صوت
روش‌های فعلی که مدام در حال پیشرفت هستند، از جریان الکتریسیته، امواج مافوق صوت و مادون قرمز برای درمان استفاده می‌کنند. الکترودها بر روی مناطق تحت درمان قرار می‌گیرند یا دستگاه بر روی پوست گذاشته می‌شود. این تجهیزات با افزایش دمای بافت‌های مورد درمان، نفوذپذیری سلول های چربی را افزایش داده و فیبروزهایی را که در زیر پوست دسته بندی شده اند، جدا می‌کند. 

- آب درمانی.
زهکشی لنفاوی آب یکی از روش‌هایی است که در ژیمناستیک در آب به کار گرفته می‌شود. هدف از این کار تقویت ماهیچه‌‌های داخلی است که عمل بازگشت سیاهرگی در آنها 4 برابر بیشتر از ماهیچه‌های سطحی است. حمام‌های ماساژ با آب و دوش‌ با فشار زیاد، فاصلۀ ماهیچه‌ها و تحریک به بازگشت سیاهرگی و لنفاوی را به دنبال دارد.  

- مکمل‌های غذایی.
برخی مواد به عنوان درمان کننده‌های سلولیت شناخته می‌شوند: جذب کننده‌ها، موادی که به دفع ضایعات و باز کردن بافت‌ها کمک می‌کنند، سوزاننده ها و موادی که در دفع چربی ها نقش دارند، از این گروه هستند. 



 

براي دادن نظرات اينجا كليك كنيد



 

http://up.iranblog.com/images/4ymybiv0npgnrbs6dvef.jpg



__._,_.___


warningtm                             
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm1                         
warningtm1
  warningtm1
   warningtm1
    warningtm1
     warningtm1
      warningtm1
       warningtm1
       warningtm1
      warningtm1
     warningtm1
    warningtm1
   warningtm1
  warningtm1
warningtm1
warningtm1
warningtm1
warningtm1
  warningtm1
   warningtm1
    warningtm1
     warningtm1
      warningtm1
       warningtm1
       warningtm1
      warningtm1
     warningtm1
    warningtm1
   warningtm1
  warningtm1
warningtm1
warningtm1
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment