Thursday, June 30, 2011

مردي كه 37 سال حمام نرفته!!+عكس

به نام خدا


.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122867270 تماس بگیرید

 
بنر تبلیغاتی شما در این قسمت

 

بست میل تقدیم میکند


با بیش از 600.000 هزار عضو فعال ایرانی
 
 

رسانه‌هاي هندوستان اعلام كردند كه يك مرد 65 ساله بيش از 37 سال است كه حمام نرفته و لقب بوگندوترين مرد جهان را از آن خود كرده است.

اين مرد 65 ساله كه آقاي «سينگ» نام دارد از سال 1974 تاكنون حمام نرفته و حتي اعضاي خانواده‌اش هم از بودن در كنار او احساس ناراحتي مي‌كنند. علاوه بر اين، موهاي اين مرد حدود دو متر ارتفاع دارد.


اين مرد در مصاحبه‌اي با رروزنامه ديلي‌ميل گفت: دقيقا پس از ازدواجم كه حدود 37 سال پيش صورت گرفت به حمام نرفتم، به طوري كه همسايه‌ها، دوستان، آشنايان و اعضاي خانواده‌ام از اين كه بدنم بوي بدي مي‌دهد از من فراري هستند.

اين مرد در ادامه خاطرنشان كرد: در گرماي 47 درجه سانتيگراد گاوهايم را براي چرا به مراتع مي‌برم و از اين كه در هواي گرم حمام آفتاب مي‌گيرم بسيار خوشحالم. به همين دليل، ديگر نياز به حمام رفتن ندارم.

به گزارش ايسنا، همسر 60 ساله اين مرد بوگندو نيز در ادامه يادآور شد: يك بار من و فرزندانم تصميم گرفتيم كه شوهرم را به حمام ببريم، اما او فرار كرد و به شدت از ما عصباني شد.


اين زن در ادامه افزود: شوهرم اصلا به فكر ظاهر و پاكيزگي خود نيست و اين موضوع من و فرزندانم را به شدت آزار مي‌دهد، به طوري

ارسال شده توسط تیم بست میل

http://bestmail.in

    سرویس ویژه ارسال ایمیل تبلیغاتی  بست میل 


ارسال تبلیغات شما به بیش از 600.000 هزار کاربر فعال ایرانی

 

http://bestmail.in/


Counter
Counter

No comments:

Post a Comment