Wednesday, June 15, 2011

[warningtm] FAGHAT MOTA@HELHA BEKHANAND

 

 

 

سینه ها و کلا اندام یک خانم هم برای او و هم برای افرادی که او را میبینند بسیار مورد توجه میباشد و دیده میشود که افرادی که سینه های بزرگ و خوش فرم دارند میتوانند از بهترین لباسها استفاده کرده و عموما از اندام مناسبی برخوردارند. معمولا اکثر خانمها به دنبال داشتن اینچنین سینه هایی هستند .

رمز این خواسته در یك دستگاه كوچك می باشد كه 100 درصد نتیجه مثبت را خواهد داشت. دستگاه وكیم سینه یا سالونمی با پیروی از روش های علمی طراحی شده است و به عنوان یك محصول بین المللی موفق در زیبایی سینه ی خانم ها بیش از 20 سال است شناخته شده میباشد. این محصول نتیجه تحقیقات علمی انجام شده در طی سالیان پزشکان است و هیچ گونه دارو و یا تزریق را شامل نمی شود.  روش كاربرد این دستگاه كاملا ساده بوده و در یك دوره كوتاه به صورت موثر و بی خطر سینه را بزرگتر می كند. این محصول توسط صدها نفر زیر نظر پزشک مورد استفاده قرار گرفته است كه این موضوع میزان موفقیت آنرا چشم گیر تر می كند.

 

 

 

این دستگاه برای درمان مشكلات زیر مناسب می باشد:

1. قفسه سینه صاف با پستان های شل و افتاده

2. نوك پستان چروك و جمع شده

3.سینه و پستان های های کوچک

 

 

در صورتی كه این دستگاه بر طبق دستورالعمل پیشنهاد شده مورد استفاده قرار گیرد ؛ نتیجه حاصل شده ثابت می باشد .

دستگاه دستگاه وكیم سینه یا سالونمی یك تلمبه بی نظیر برای كامل كردن اندام و اندازه ی سینه می باشد. دستگاهی ایمن و بی خطر كه بدون هیچ درد و ریسكی در كوتاه ترین زمان نتیجه ای مطلوب می دهد. با وجود این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از سینه بند های پف كرده و یا سایر محصولات حجم دهنده ی موقت سینه نخواهید داشت ، تنها با كاربرد این دستگاه سینه های طبیعی خود را به بهترین نتیجه خواهید رسانید.

 

 

چگونگی عملكرد دستگاه :

این دستگاه بافت های سینه را با تحریك چربی و مایعات این بافت ها  (به عنوان مهم ترین عامل بزرگ شدن سینه ) حجم سینه ها را افزایش می دهد. همچنین تحریك سینه با استفاده از این دستگاه باعث افزایش برخی هورمن ها ی زنانه (همچون استروژن) می شود كه به رشد سینه كمك می كند. اگر بر طبق دستورالعمل این محصول مورد استفاده قرار گیرد در طول چند هفته تاثیر آن نمایان می گردد. در صورتی كه به همراه این دستگاه از سایر كرم های مخصوص سینه استفاده گردد نتیجه سریع تری بدست می آید ، همچنین استروژن گیاهی موجود در این کرمها موجب تقویت بافت شده علاوه بر افزایش بی نظیر سایز سینه و فرم دهی به آن باعث جلوگیری از سرطان سینه نیز میشود.

توصیه میشود این دستگاه را با كرم مخصوص حجم دهنده سینه استفاده كنید، این كرم در فروشگاه موجود میباشد.

 



 

دستور العمل استفاده :

 

روش اول : كرم مخصوص حجم دهنده سینه را به همه جای سینه بمالید سپس آنها را به مدت 3 دقیقه ماساژ دهید تا كرم به صورت كامل جذب پوست شود. ( البته بدون استفاده از كرم یا لوسیون دیگر هم می توانید به تنهایی از این دستگاه استفاده كنید ) سپس قالب ها را یكی یكی بر روی سینه ها قرار دهید و به اندازه كافی تلمبه بزنید. محفظه ها را بعد از 10 دقیقه باز كنید . توجه كنید كه تا سه روز هوای داخل محفظه را زیاد خالی نكنید در ضمن تا چند روز ، بعد از استفاده حدود 1 ساعت درد خفیفی در سینه ها احساس میشود كه این درد ناشی از افزایش حجم آنهاست دردی كه در مدت درمان احساس می شود كاملا طبیعی است.

بهتر است هر روز در صبح و شب این عمل را تكرار كنید تا به اندازه مورد نظرتان برسند. نرمال ترین زمان درمان دو ماه است درضمن بعد از این مدت درمان لازم است كه هر هفته چند بار از این دستگاه استفاده شود تا همیشه حالت خود را حفظ كند.

 

روش دوم : بهتر است ابتدا از دستگاه بصورت تنها (بدون کرم سینه) استفاده شود ، سپس بعد از 10 دقیقه که قالبها را برداشتید از کرم استفاده نمایید و ماساژ دهید. این روش نسبت به روش اول علمی تر است و بهتر نتیجه خواهد داد. اصل علمی آن بدین صورت است که با پمپ کردن خون و مواد غذایی به بافت سینه رسیده و چون کمی کشش انجام میشود باعث فاصله بین سلولها (تحریک سلولها) شده و وقتی شما قالبها را بر میدارید و از کرم استفاده مینمایید مواد غذایی دوچندان به بافت میرسد ، در نتیجه رشد دوچندان حاصل خواهد شد.

این محصول را با نام دستگاه رینا درجه یک   ( که نامعلوم است  برای کسانی که خجالت میکشند استفاده شده است. با خیال راحت خرید کنید. با نام غیر واقعی محصول




*********************************************************************************************************************

دستگاه وکیوم â€" درمان مشکلات نعوظ  (Vacuum Pump) :

"دستگاه وکيوم" وسيله اي است پزشکي با طراحي منحصر به فرد که باعث ايجاد نعوظ بصورت طبيعي مي گردد.

درمان انواع ناتواني هاي جنسي با دستگاه وکيوم يکي از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژي امريکا است که موثر و بي خطر مي باشد.

دستگاه وکيوم براي درمان انواع ناتواني هاي جنسي مردان(و حتي زنان) از جمله نعوذ ناقص، انزال زودرس و داراي خاصيت بزرگ کنندگي و کلفت کنندگي آلت تناسلي در مردان و همچنين جهت افزايش حساسيت پذيري و برجسته کردن آلت تناسلي در زنان میباشد.

 

 



دستگاه وکیوم چیست ؟

از عمده ترين دليل بسياري از موارد ناتواني جنسي، کاهش جريان خون به آلت تناسلي و يا فقدان قدرت نگهداري خون در بافت اسفنجی آلت را مي توان نام برد. اين دستگاه با تقويت مکانيسم ارسال خون به آلت تناسلي باعث بهبود اين مشکلات ميگردد. "دستگاه واکيوم" بدليل عوارض بسيار ناچيز و کارايي بسيار خوب در بيماران، مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. ادامه استفاده از دستگاه باعث افزايش اعتماد به نفس خواهد گرديد. لازم به ذکر است پس از قرص سيلدنافيلد ( اين قرص در تمام افراد قابل استفاده نيست و در افراد با مشکلات قلبي ممکن است خطرناک باشد ) استفاده از دستگاه واکيوم شايع ترين درمان مورد استفاده در کشورهاي ديگر است. اين روش درماني بي خطر ترين، موثرترين و مقرون به صرفه ترين روش درمان است. درد ناشي از استفاده از آن که در درصد کمي از بيماران ممکن است وجود داشته باشد به مرور زمان برطرف مي گردد. بطور متوسط دو هفته زمان براي مسلط شدن بيمار به نحوه استفاده از دستگاه لازم است. زمان لازم براي ايجاد نعوظ کامل بطور متوسط 5/2 دقيقه مي باشد و انزال در 75% بيماران خارج مي گردد و در اغلب بيماران باعث بهبود ارتباطات زناشويي مي گردد. در مقايسه با روش پروتز آلت بسيار ارزانتر است ، داراي عوارض کمتر ( جراحي پروتز وضعيت آلت را برگشت ناپذير مي سازد ) مي باشد و در تمامي موارد ناتواني جنسي سودمند است و همين امر است که باعث استقبال زياد بيماران شده است. بهتر است به هنگام استفاده از دستگاه بيمار از همسر خود کمک بگيرد و هر دو در استفاده ازدستگاه همکاري نمايند چرا که اين همکاري باعث بهتر شدن روابط جنسي و مقبوليت آن خواهد گرديد

 

استفاده از دستگاه در افراد ميکروپنيس (جهت بزرگ کردن آلت) :

در افرادي که آلت کوچکتر از اندازه طبيعي دارند استفاده از اين دستگاه جهت فيزيوتراپي و افزايش اندازه آلت موثر مي باشد که در مقالات متعدد ذکر شده است ، که البته اين تاثير بستگي به ميزان تمرين شخص و مدت فيزيوتراپي آلت خواهد داشت. افزايش اندازه آلت توسط "دستگاه واکيوم" بطور يکنواخت خواهد بود و شکل و ظاهر آلت بطور طبيعي حفظ خواهد شد.

دستگاه داراي يک سيلندر پلاستيک - شيشه اي با اندازه ثابت ميباشد. همراه دستگاه 2 عدد سرسيلندر لاستيکي (یا اصطلاحا کاندوم) در اندازه هاي مختلف ارائه ميشود. متناسب با اندازه اوليه آلت از سرسيلندر مورد نظر استفاده نموده و با افزايش اندازه آلت نسبت به تغيير سرسيلندر اقدام کنيد.


 

استفاده از دستگاه در افراد با نعوظ کوتاه مدت و ناقص

"دستگاه وکيوم" با تقليد از مکانيسم طبيعي نعوظ طراحي شده و قادر به ايجاد توانايي در بروز و نگهداري حالت نعوظ براي انجام امور جنسي بوده و فرد نيازي به استفاده از دارو ندارد. براي ايجاد حالت نعوظ آلت درون محفظه شيشه اي قرار گرفته و با ايجاد خلاء توسط پمپ، جريان خون آلت افزايش يافته و حالت سفتي (نعوظ کامل) ايجاد مي شود. سپس حلقه فشاري در قاعده آلت قرار مي گيرد که مانع از خروج خون داخل آلت گرديده و نعوظ حتي پس از برداشتن محفظه شيشه اي همچنان حفظ خواهد شد. اين حالت نعوظ را مي توان براي مدت حداکثر سي دقيقه نگاه داشت و هر چند بار که بيمار نياز داشته باشد ميتوان آنرا تکرار نمايد. پس از برداشتن حلقه فشاري و برگشت خون، آلت به حالت طبيعي و اوليه خود باز خواهد گشت.

دستگاه به سادگي جايگزين حالت طبيعي نعوظ شده و يکي از بهترين راههاي درمان ناتواني جنسي در مقايسه با داروها، هورمونها و يا جراحي مي باشد. اين دستگاه بطور کاملا موثر و موفقيت آميزي براي ايجاد حالت نعوظ در بيماران ديابتي، بيماريهاي عروقي، صدمات نخاعي، اسکلروز متعدد، جراحي پروستات و ناتواني هاي جنسي ناشي از مشکلات روحي رواني، به دنبال درمان دياليز، اشعه درماني، جراحي و آسيب هاي وارده به لگن مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

 استفاده از دستگاه در افراد مبتلا به زود انزالي

رخ دادن انزال قبل از اينکه طرفين به اوج لذت جنسي برسند و اين مورد باعث عدم رضايت شريک جنسي در اين ارتباط دوطرفه شده باشد، زود انزالي ناميده ميشود. زود انزالي نوعي ناتواني جنسي محسوب مي شود و يکي از شايعترين مشکلات جنسي مردان مي باشد که ميزان شيوع آن از 35% تا %40 در مقالات متعدد پزشکي ذکر شده است، که معمولا حدود 2-1 دقيقه طول مي کشد. در هنگام استفاده از "دستگاه وکيوم" بدليل وجود حلقه فشاري در انتهاي آلت ، نعوظ حتي پس از انزال باقي مانده و تا زماني که حلقه در قاعده آلت قرار دارد مانع برگشت آلت تناسلي به حالت عادي (خوابیده یا غیرنعوظ) مي گردد. در طول مدت نزديکي در صورتي که حتي پس از مدت 20 تا 30 دقيقه زوج مونث به اوج لذت جنسي نرسيده باشد مي بايستي علت آنرا در زوج مونث توسط روانپزشک جستجو کرد. "دستگاه وکيوم" پس از مدتي باعث بهبود کيفيت نعوظ و قوام آلت مي گردد. درمان زود انزالي به يک يا هر سه روش زير ميسر مي باشد : الف ) رفتار درماني ب ) دارو درماني ج ) استفاده از دستگاه های مختلف

 

موارد استفاده براي خانمها :

قسمت انتهاي سيلندر ميتواند به 2 صورت مورد استفاده خانمها قرار گيرد.

مورد اول براي خانمهائي است که داراي تحريک پذيري پائين مي باشند و در نتيجه طي يک رابطه به مرحله ارگاسم نمي رسند در اين مورد استفاده از دستگاه براي جذب سريع خون به کليتوريس و حساس و تحريک پذير ردن آن مفيد مي باشد.

مورد دوم براي برجسته کردن آلت تناسلي مي باشد که از طريق تمرينات مداوم فيزيوتراپي ميسر مي باشد .

 

مزاياي دستگاه واکيوم :

نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشويي موفق مي گردد در بيش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصيه هاي پزشکان مجرب که با دفاتر فروش همکاري مي کند مي تواند تا %100 مؤثر واقع گردد اين دستگاه مورد تاييد انجمن اورولوژي ايران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکي، بنياد جانبازان و مراکز دانشگاهي است و سازمان پژوهش ها و تحقيقات صنعتي اخيرا آنرا با درجه ابتکار مورد تاييد قرار داده است .

 

این محصول را با نام گلدن پمپ 2011 درجه دو  ( که نامعلوم است  برای کسانی که خجالت میکشند استفاده شده است. با خیال راحت خرید کنید. با نام غیر واقعی محصول


 

 

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
warningtm                         
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
warningtm
  warningtm
   warningtm
    warningtm
     warningtm
      warningtm
       warningtm
       warningtm
      warningtm
     warningtm
    warningtm
   warningtm
  warningtm
warningtm
warningtm
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment