Wednesday, June 1, 2011

پيشنهاد يک جوان ميليونر به شما!!

agar nemitavanid matn ra bekhanid marahele zir ra anjam dahid:

 ebteda click rast karde sepas az ghesmateEncoding , Unicode( UTF-8) ya  Arabic (Windows) ra entekhab koni

 پیشنهاد یک جوان میلیونر  به شما !!! 

  

من یک جوان ایرانی هستم که 25 سال بیشتر سن ندارم ... و از اینترنت فقط درچت کردن مهارت داشتم .ولی الان با همان اینترنت یک میلیونر شدم،اما نه یک شبه...

زیاد هم طول نکشید درکمتر از چند هفته...یک شب ایمیلی با موضوع (((دامنه های فارسی به زودی فراگیر می شود))) برایم ارسال شده بود.

ایمیل را به طورکامل خواندم که بهتره شما هم نگاهی بهش بندازید...

برای اولین بار در ایران !

فرصت را از دست ندهید


 بزودی دامنه های فارسی فراگیر میشود

اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید :
ariyadomain.com

نام شرکت

 نام برند تجاری خود

نام محصولات خود و یا

نام سایت خود

.را به فارسی و قبل از دیگران ثبت نمایید

برای سرمایه گذاری

  دامنه های پرتقاضا را بخرید و در تالار بورس در معرض فروش قرار دهید

از سرویس فروش تضمینی مرکز استفاده نمایید و بدون ریسک سود نمایید

...

فرصت را از دست ندهید

....

ارزش مادی دامنه ها را در تالار بورس مرکز ببینید

.....

حجم معاملات انجام شده شما را شگفت زده مینماید

......

فقط یک دامنه فارسی در مقابل هزاران نام مشابه لاتین موجود است

http://up.iranblog.com/images/3mznthgoda0wv6qb7m0b.gif

برای اولین بار در ایران

بدون هیچ گونه محدودیت تجارت کنید

.....

کلیه دامنه ها در مرکز تخصصی تجارت دامنه دارای شناسنامه انحصاری میباشند

......

http://up.iranblog.com/images/jo33jspsg5spyo27ol.gif

..........

تاکنون بیش از 6000 دامنه ثبت شده است

 نام های فارسی دامنه رو به پایان است، هنوز بعضی از نام ها آزاد میباشند

از آزاد بودن نام دامنه های خود در سایت ما مطلع شوید

...

ariyadomain.com

http://up.iranblog.com/images/wx62c5ebqxi6uus8dv.gif


من هم مثل شما متوجه همون مطلبی شدم که  الان دارید به اون فکر میکنید...درسته دقیقا همین بود که من رو در طی چند هفته پولدار کرد... ثبت دامنه فارسی و شرکت در تالار بورس ...

قبلا تا اسم تالار بورس رو میشنیدم با خودم فکر میکردم که فقط آدم های پولدار در بورس شرکت میکنند تا اینکه متوجه شدم با 50 هزار تومان امکان سرمایه گذاری در بورس وجود داره...

من دامنه فارسی به نام نینوا دات کام را به مبلغ 50 هزار تومان خریدم که هشت روز بعد در تالار بورس به قیمت 970 هزار تومان فروخته شد... بزرگترین ریسک من در زندگی ام همون 50 هزار تومن بود ...چه لذتی داشت...به طور جدی کار را شروع کردم...تحقیق کردم و به درآمد اینترنتی ایمان پیدا کردم و شروع به خرید دامنه های معتبرتری کردم و به فروش می رساندم...امیدوارم متوجه پیشنهاد من شده باشید...(((خرید و فروش دامنه های فارسی)))

شماره تماس:

09139615535

03624392552

در پایان میخوام به یه سوال که ذهن همتون رو مشغول کرده جواب بدم که چرا من این پیشنهاد رو به شما دادم ؟؟؟!!!

پاسخ:  من معتقدم که اگه میخوای تو کارت پیشرفت کنی و موفق بشی باید خواهان موفقیت و پیشرفت دیگران هم باشی. این نظر من تنها نیست بلکه اگه اهل مطالعه باشی نظر بزرگان و اونایی که موفق بودن هم همین بوده.

<<به امید ایرانی موفق>>

یا حق

No comments:

Post a Comment